Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.uspu.ru/handle/uspu/12833
Title: | Педагогические подходы в организации самостоятельной музыкальной деятельности начинающих вокалистов |
Other Titles: | Pedagogical approaches in the organization of independent musical activity of beginning vocalists |
Authors: | Курдина, Е. С. Kurdina, E. S. |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | Уральский государственный педагогический университет |
Citation: | Курдина Е. С. Педагогические подходы в организации самостоятельной музыкальной деятельности начинающих вокалистов / Е. С. Курдина // Педагогическое образование в России. — 2019. — № 8. — С. 110-115. |
Abstract: | The article deals with pedagogical approaches in the organization of independent musical activity of beginning vocalists in additional education of children. В статье рассматриваются педагогические подходы в организации самостоятельной музыкальной деятельности начинающих вокалистов в дополнительном образовании детей. |
Keywords: | ОБРАЗОВАНИЕ. ПЕДАГОГИКА ТЕОРИЯ И МЕТОДИКА ВОСПИТАНИЯ ПЕДАГОГИЧЕСКИЕ ПОДХОДЫ САМОСТОЯТЕЛЬНАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ МУЗЫКАЛЬНАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ ВОКАЛИСТЫ ЭСТРАДНЫЙ ВОКАЛ ПЕНИЕ ДОПОЛНИТЕЛЬНОЕ ОБРАЗОВАНИЕ УЧРЕЖДЕНИЯ ДОПОЛНИТЕЛЬНОГО ОБРАЗОВАНИЯ ДЕТИ PEDAGOGICAL APPROACHES INDEPENDENT MUSICAL ACTIVITY VOCALISTS POP VOCALS SINGING ADDITIONAL EDUCATION |
URI: | http://elar.uspu.ru/handle/uspu/12833 |
DOI: | 10.26170/po19-08-14 |
Origin: | Педагогическое образование в России. 2019. № 8 |
Appears in Collections: | Педагогическое образование в России |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
povr-2019-08-14.pdf | 533,89 kB | Adobe PDF | View/Open |
Show full item record
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.