Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.uspu.ru/handle/uspu/14254
Title: Цифровые технологии в дошкольном образовании: на пути к демократизации
Other Titles: Digital technologies in preschool education: on the way to democratization
Authors: Крежевских, О. В.
Михайлова, А. И.
Krezhevskikh, O. V.
Mikhailova, A. I.
Issue Date: 2019
Publisher: Уральский государственный педагогический университет
Citation: Крежевских О. В. Цифровые технологии в дошкольном образовании: на пути к демократизации / О. В. Крежевских, А. И. Михайлова // Педагогическое образование в России. — 2019. — № 9. — С. 60-70.
Abstract: The aim of the study is to describe the methodology and techniques of multimedia games development, which can be applied by teachers-practitioners to create their own games, which allows to realize the idea of activating and stimulating the educational process in an inclusive environment.
Цель исследования состоит в описании методологии и приемов разработки мультимедиаигр, которые могут быть применены педагогами-практиками для создания собственных игр, что позволяет реализовать идею активизирующего и стимулирующего образовательного процесса в инклюзивной среде.
Keywords: ОБРАЗОВАНИЕ. ПЕДАГОГИКА
ДОШКОЛЬНАЯ ПЕДАГОГИКА
ДОШКОЛЬНЫЕ ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫЕ ОРГАНИЗАЦИИ
ДОШКОЛЬНИКИ
ИНФОРМАЦИОННО-КОММУНИКАЦИОННЫЕ ТЕХНОЛОГИИ
МУЛЬТИМЕДИАИГРЫ
ЦИФРОВЫЕ ТЕХНОЛОГИИ
PRESCHOOL EDUCATIONAL ORGANIZATIONS
PRESCHOOLERS
INFORMATION AND COMMUNICATION TECHNOLOGIES
MULTIMEDIA GAMES
DIGITAL TECHNOLOGY
URI: http://elar.uspu.ru/handle/uspu/14254
DOI: 10.26170/po19-09-08
Origin: Педагогическое образование в России. 2019. № 9
Appears in Collections:Педагогическое образование в России

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
povr-2019-09-08.pdf1,61 MBAdobe PDFView/Open
Show full item record




Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.