Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.uspu.ru/handle/uspu/14535
Title: Целостный опыт научного познания как условие развития исследовательской компетентности школьника
Other Titles: Integral experience of scientific knowledge as a condition for the development of the schoolboy’s research competence
Authors: Галишева, М. С.
Зуев, П. В.
Galisheva, M. S.
Zuev, P. V.
Issue Date: 2020
Publisher: Уральский государственный педагогический университет
Citation: Галишева М. С. Целостный опыт научного познания как условие развития исследовательской компетентности школьника / М. С. Галишева, П. В. Зуев // Педагогическое образование в России. — 2020. — № 5. — С. 55-70.
Abstract: The article discusses ways to develop research competence of students in natural science education.
В статье обсуждаются пути развития исследовательской компетентности обучающихся в естественнонаучном образовании.
Keywords: ОБРАЗОВАНИЕ. ПЕДАГОГИКА
ОБЩЕОБРАЗОВАТЕЛЬНАЯ ШКОЛА
ТЕОРИЯ И МЕТОДИКА ОБУЧЕНИЯ
ИССЛЕДОВАТЕЛЬСКАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ
УЧЕБНО-ИССЛЕДОВАТЕЛЬСКАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ
НАУЧНОЕ ПОЗНАНИЕ
ЕСТЕСТВЕННОНАУЧНОЕ ОБРАЗОВАНИЕ
ОСОЗНАННЫЙ ОПЫТ
ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫЕ МЕТАПРЕДМЕТНЫЕ ПРОГРАММЫ
ПОЗНАВАТЕЛЬНАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ
ШКОЛЬНИКИ
RESEARCH COMPETENCE
EDUCATIONAL AND RESEARCH ACTIVITIES
SCIENTIFIC KNOWLEDGE
NATURAL SCIENCE EDUCATION
CONSCIOUS EXPERIENCE
EDUCATIONAL METASUBJECT PROGRAMS
COGNITIVE ACTIVITY
STUDENTS
URI: http://elar.uspu.ru/handle/uspu/14535
DOI: 10.26170/po20-05-06
Origin: Педагогическое образование в России. 2020. № 5
Appears in Collections:Педагогическое образование в России

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
povr-2020-05-06.pdf800,26 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record




Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.