Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.uspu.ru/handle/uspu/16811
Title: | Формирование иноязычной коммуникативной компетенции младших школьников |
Other Titles: | Formation of foreign communicative competence younger schoolchildren |
Authors: | Плаксина, Е. Б. Скачкова, Е. И. Plaksina E. B., V. E. Skachkov, E. I. |
Issue Date: | 2016 |
Publisher: | Уральский государственный педагогический университет |
Citation: | Плаксина Е. Б. Формирование иноязычной коммуникативной компетенции младших школьников / Е. Б. Плаксина, Е. И. Скачкова // Филологическое образование в период детства. — 2016. — № 23. — С. 152-154. |
Abstract: | В данной статье представлен компонентный состав коммуникативной компетенции с приведенными средствами обучения, что позволит учителям-практикам наиболее успешно формировать иноязычную коммуникативную компетенцию младших школьников. This article presents the component structure of the communicative competence with the above training tools that will allow teachers to practicing the most successful form of foreign language communicative competence of primary school children. |
Keywords: | ОБРАЗОВАНИЕ. ПЕДАГОГИКА ОБЩЕОБРАЗОВАТЕЛЬНАЯ ШКОЛА МЕТОДИКА ПРЕПОДАВАНИЯ УЧЕБНЫХ ПРЕДМЕТОВ МЛАДШИЕ ШКОЛЬНИКИ НАЧАЛЬНАЯ ШКОЛА КОММУНИКАТИВНАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ КОММУНИКАТИВНЫЕ КОМПЕТЕНЦИИ ИНОЯЗЫЧНЫЕ КОММУНИКАТИВНЫЕ КОМПЕТЕНЦИИ УСТНАЯ РЕЧЬ ФОРМИРОВАНИЕ КОММУНИКАТИВНЫХ КОМПЕТЕНЦИЙ СРЕДСТВА ОБУЧЕНИЯ РЕЧЕВОЕ РАЗВИТИЕ РАЗВИТИЕ РЕЧИ ИНОСТРАННЫЕ ЯЗЫКИ НАЧАЛЬНОЕ ОБУЧЕНИЕ ИНОСТРАННЫМ ЯЗЫКАМ JUNIOR HIGH SCHOOL STUDENTS FOREIGN LANGUAGE COMMUNICATIVE COMPETENCE COMPONENT STRUCTURE OF COMMUNICATIVE COMPETENCE MEANS OF EDUCATION |
URI: | http://elar.uspu.ru/handle/uspu/16811 |
Origin: | Филологическое образование в период детства. 2016. № 23 |
Appears in Collections: | Филологическое образование в период детства |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
fopd-2016-23-41.pdf | 583,36 kB | Adobe PDF | View/Open |
Show full item record
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.