Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.uspu.ru/handle/uspu/12672
Title: | Направления реализации методики обучения японскому языку студентов языкового вуза Республики Саха (Якутия) |
Authors: | Ефимова, С. К. Efimova, S. K. |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | Уральский государственный педагогический университет |
Citation: | Ефимова С. К. Направления реализации методики обучения японскому языку студентов языкового вуза Республики Саха (Якутия) / С. К. Ефимова // Педагогическое образование в России. — 2019. — № 6. — С. 102-107. |
Abstract: | The article is devoted to implementation of the teaching method of Japanese language to students of the linguistic university of the Republic of Sakha (Yakutia), the purpose of the teaching method is developing foreign language communicative competence as the main component of the professional competence of a specialist-philologist. В статье рассматривается вопрос реализации методики обучения японскому языку студентов языкового вуза Республики Саха (Якутия), целью которой является развитие иноязычной коммуникативной компетенции как основной составляющей профессиональной компетентности специалиста-филолога языкового вуза. |
Keywords: | ОБРАЗОВАНИЕ. ПЕДАГОГИКА — РОССИЙСКАЯ ФЕДЕРАЦИЯ — РЕСПУБЛИКА САХА — ЯКУТИЯ ВЫСШЕЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ ОБРАЗОВАНИЕ МЕТОДИКА ПРЕПОДАВАНИЯ УЧЕБНЫХ ПРЕДМЕТОВ МЕТОДИКА ПРЕПОДАВАНИЯ ЯПОНСКОГО ЯЗЫКА МЕТОДИКА ЯПОНСКОГО ЯЗЫКА В ВУЗЕ ЯПОНСКИЙ ЯЗЫК ЯЗЫКОВЫЕ ВУЗЫ ИНОЯЗЫЧНЫЕ КОМПЕТЕНЦИИ КОММУНИКАТИВНЫЕ КОМПЕТЕНЦИИ СТУДЕНТЫ РЕГИОНАЛЬНОЕ ОБРАЗОВАНИЕ METHODS OF TEACHING JAPANESE METHOD OF JAPANESE IN HIGH SCHOOL JAPANESE LANGUAGE UNIVERSITIES FOREIGN LANGUAGE COMPETENCIES COMMUNICATION COMPETENCIES STUDENTS |
URI: | http://elar.uspu.ru/handle/uspu/12672 |
DOI: | 10.26170/po19-06-13 |
Origin: | Педагогическое образование в России. 2019. № 6 |
Appears in Collections: | Педагогическое образование в России |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
povr-2019-06-13.pdf | 790,91 kB | Adobe PDF | View/Open |
Show full item record
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.