Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.uspu.ru/handle/uspu/12773
Title: | Концептуальные основы учебного пособия "Практический курс русского языка для китайских студентов" |
Other Titles: | Conceptual bases of the educational textbook“Practical course of Russian languagefor chinese students" |
Authors: | Руженцева, Н. Б. Суетина, А. И. Цзюй Хайна Ruzhencheva, N. B. Suetina, A. I. Tsui Khaina |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | Уральский государственный педагогический университет |
Citation: | Руженцева Н. Б. Концептуальные основы учебного пособия "Практический курс русского языка для китайских студентов" / Н. Б. Руженцева, А. И. Суетина, Цзюй Хайна // Педагогическое образование в России. — 2019. — № 7. — С. 111-116. |
Abstract: | The textbook is intended for Chinese students starting to learn Russian in their native or non-native language environment, and is designed for the first year of study. Учебное пособие предназначено для китайских студентов, начинающих изучать русский язык в родной или неродной языковой среде, и рассчитано на первый год обучения. |
Keywords: | ПРАКТИЧЕСКИЙ КУРС РУССКОГО ЯЗЫКА ДЛЯ КИТАЙСКИХ СТУДЕНТОВ ОБРАЗОВАНИЕ. ПЕДАГОГИКА ВЫСШЕЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ ОБРАЗОВАНИЕ МЕТОДИКА ПРЕПОДАВАНИЯ УЧЕБНЫХ ПРЕДМЕТОВ РУССКИЙ ЯЗЫК КАК ИНОСТРАННЫЙ МЕТОДИКА ПРЕПОДАВАНИЯ РУССКОГО ЯЗЫКА МЕТОДИКА РУССКОГО ЯЗЫКА В ВУЗЕ УЧЕБНЫЕ ПОСОБИЯ ПСИХОЛИНГВИСТИЧЕСКИЙ ПОДХОД ЛИНГВОКУЛЬТУРНЫЕ СТРАТЕГИИ КИТАЙСКИЕ СТУДЕНТЫ ВУЗОВСКИЕ УЧЕБНИКИ RUSSIAN AS A FOREIGN LANGUAGE METHODS OF TEACHING THE RUSSIAN LANGUAGE METHODOLOGY OF THE RUSSIAN LANGUAGE IN HIGH SCHOOL TEACHING AIDS PSYCHOLINGUISTIC APPROACH LINGUISTIC STRATEGIES CULTURAL STRATEGIES CHINESE STUDENTS UNIVERSITY TEXTBOOKS |
URI: | http://elar.uspu.ru/handle/uspu/12773 |
DOI: | 10.26170/po19-07-15 |
Origin: | Педагогическое образование в России. 2019. № 7 |
Appears in Collections: | Педагогическое образование в России |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
povr-2019-07-15.pdf | 398,12 kB | Adobe PDF | View/Open |
Show full item record
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.