Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.uspu.ru/handle/uspu/12784
Title: Развитие эмоционального интеллекта детей дошкольного возраста в совместной игровой деятельности с родителями
Other Titles: Emotional intelligence development of pre-school aged children using cooperated with their parents play activity
Authors: Братчикова, Ю. В.
Волошина, Н. С.
Bratchikova, J. V.
Voloshina, N. S.
Issue Date: 2019
Publisher: Уральский государственный педагогический университет
Citation: Братчикова Ю. В. Развитие эмоционального интеллекта детей дошкольного возраста в совместной игровой деятельности с родителями / Ю. В. Братчикова, Н. С. Волошина // Педагогическое образование в России. — 2019. — № 7. — С. 30-37.
Abstract: The article is concerned with the problem of pre-school children's development of emotional intelligence in the context of cooperated with their parents play activity.
В статье рассматривается проблема развития эмоционального интеллекта детей дошкольного возраста в процессе совместной игровой деятельности с родителями.
Keywords: ОБРАЗОВАНИЕ. ПЕДАГОГИКА
СЕМЕЙНОЕ ВОСПИТАНИЕ И ОБРАЗОВАНИЕ
ДОШКОЛЬНИКИ
РАЗВИТИЕ ЭМОЦИОНАЛЬНОГО ИНТЕЛЛЕКТА
ЭМОЦИОНАЛЬНЫЙ ИНТЕЛЛЕКТ
СЕМЕЙНОЕ ВОСПИТАНИЕ
РОДИТЕЛИ
ДЕТСКО-РОДИТЕЛЬСКИЕ ОТНОШЕНИЯ
ИГРОВАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ
РАЗВИВАЮЩИЕ ИГРЫ
СОВМЕСТНАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ
СИСТЕМНО-ДЕЯТЕЛЬНОСТНЫЙ ПОДХОД
PRESCHOOLERS
DEVELOPMENT OF EMOTIONAL INTELLIGENCE
EMOTIONAL INTELLIGENCE
FAMILY EDUCATION
PARENTS
PARENT-CHILD RELATIONSHIPS
GAME ACTIVITIES
URI: http://elar.uspu.ru/handle/uspu/12784
DOI: 10.26170/po19-07-04
Origin: Педагогическое образование в России. 2019. № 7
Appears in Collections:Педагогическое образование в России

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
povr-2019-07-04.pdf421,59 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record




Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.