Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.uspu.ru/handle/uspu/12838
Title: | Жизнестойкость, самооценка и мотивация как личностные факторы успешности обучения старшеклассников |
Other Titles: | Resilience, self-esteem and motivation as personal factors for the success of senior school students |
Authors: | Легостаева, Е. С. Оконечникова, Л. В. Денисова, Д. С. Legostaeva, E. S. Okonechnikova, L. V. Denisova, D. S. |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | Уральский государственный педагогический университет |
Citation: | Легостаева Е. С. Жизнестойкость, самооценка и мотивация как личностные факторы успешности обучения старшеклассников / Е. С. Легостаева, Л. В. Оконечникова, Д. С. Денисова // Педагогическое образование в России. — 2019. — № 8. — С. 149-156. |
Abstract: | This article is devoted to the study of such personal factors of learning success as resilience, motivation and self-esteem. Данная статья посвящена исследованию таких личностных факторов успешности обучения, как жизнестойкость, мотивация и самооценка. |
Keywords: | ОБРАЗОВАНИЕ. ПЕДАГОГИКА ОБЩЕОБРАЗОВАТЕЛЬНАЯ ШКОЛА ТЕОРИЯ И МЕТОДИКА ОБУЧЕНИЯ ПСИХОЛОГИЯ ДЕТСКАЯ ПСИХОЛОГИЯ ЖИЗНЕСТОЙКОСТЬ ЛИЧНОСТИ КОМПОНЕНТЫ ЖИЗНЕСТОЙКОСТИ САМООЦЕНКА ЛИЧНОСТИ УРОВНИ САМООЦЕНКИ УСПЕШНОСТЬ ОБУЧЕНИЯ ПСИХОЛОГИЯ ЛИЧНОСТИ УЧЕБНАЯ МОТИВАЦИЯ УЧЕБНАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ СТАРШЕКЛАССНИКИ ПСИХОЛОГИЯ ОБУЧЕНИЯ VITALITY OF THE PERSON RESILIENCE COMPONENTS PERSONAL SELF-ESTEEM LEVELS OF SELF-ESTEEM LEARNING SUCCESS PSYCHOLOGY OF PERSONALITY EDUCATIONAL MOTIVATION HIGH SCHOOL STUDENTS |
URI: | http://elar.uspu.ru/handle/uspu/12838 |
DOI: | 10.26170/po19-08-19 |
Origin: | Педагогическое образование в России. 2019. № 8 |
Appears in Collections: | Педагогическое образование в России |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
povr-2019-08-19.pdf | 675 kB | Adobe PDF | View/Open |
Show full item record
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.