Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.uspu.ru/handle/uspu/14231
Title: | Дидактические условия организации учебного диалога в процессе обучения младших школьников |
Other Titles: | Didactic conditions of the organization of educational dialogue in the process of teaching younger students |
Authors: | Зайцева, Е. А. Zaitseva, E. A. |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | Уральский государственный педагогический университет |
Citation: | Зайцева Е. А. Дидактические условия организации учебного диалога в процессе обучения младших школьников / Е. А. Зайцева // Педагогическое образование в России. — 2019. — № 9. — С. 78-83. |
Abstract: | The article reveals the relevance of the organization of educational dialogue in primary school in the context of the introduction of the Federal state educational standard of primary General education. В статье раскрывается актуальность организации учебного диалога в начальной школе в условиях внедрения Федерального государственного образовательного стандарта начального общего образования. |
Keywords: | ОБРАЗОВАНИЕ. ПЕДАГОГИКА ОБЩЕОБРАЗОВАТЕЛЬНАЯ ШКОЛА ТЕОРИЯ И МЕТОДИКА ОБУЧЕНИЯ УЧЕБНЫЙ ДИАЛОГ МЛАДШИЕ ШКОЛЬНИКИ НАЧАЛЬНАЯ ШКОЛА ДИАЛОГИЧЕСКАЯ ПОЗИЦИЯ ЛИЧНОСТНО ОРИЕНТИРОВАННЫЕ МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ EDUCATIONAL DIALOGUE PRIMARY SCHOOLCHILDREN PRIMARY SCHOOL DIALOGUE POSITION PERSONALITY-ORIENTED LEARNING MODELS |
URI: | http://elar.uspu.ru/handle/uspu/14231 |
DOI: | 10.26170/po19-09-10 |
Origin: | Педагогическое образование в России. 2019. № 9 |
Appears in Collections: | Педагогическое образование в России |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
povr-2019-09-10.pdf | 636,2 kB | Adobe PDF | View/Open |
Show full item record
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.