Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.uspu.ru/handle/uspu/14231
Title: Дидактические условия организации учебного диалога в процессе обучения младших школьников
Other Titles: Didactic conditions of the organization of educational dialogue in the process of teaching younger students
Authors: Зайцева, Е. А.
Zaitseva, E. A.
Issue Date: 2019
Publisher: Уральский государственный педагогический университет
Citation: Зайцева Е. А. Дидактические условия организации учебного диалога в процессе обучения младших школьников / Е. А. Зайцева // Педагогическое образование в России. — 2019. — № 9. — С. 78-83.
Abstract: The article reveals the relevance of the organization of educational dialogue in primary school in the context of the introduction of the Federal state educational standard of primary General education.
В статье раскрывается актуальность организации учебного диалога в начальной школе в условиях внедрения Федерального государственного образовательного стандарта начального общего образования.
Keywords: ОБРАЗОВАНИЕ. ПЕДАГОГИКА
ОБЩЕОБРАЗОВАТЕЛЬНАЯ ШКОЛА
ТЕОРИЯ И МЕТОДИКА ОБУЧЕНИЯ
УЧЕБНЫЙ ДИАЛОГ
МЛАДШИЕ ШКОЛЬНИКИ
НАЧАЛЬНАЯ ШКОЛА
ДИАЛОГИЧЕСКАЯ ПОЗИЦИЯ
ЛИЧНОСТНО ОРИЕНТИРОВАННЫЕ МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ
EDUCATIONAL DIALOGUE
PRIMARY SCHOOLCHILDREN
PRIMARY SCHOOL
DIALOGUE POSITION
PERSONALITY-ORIENTED LEARNING MODELS
URI: http://elar.uspu.ru/handle/uspu/14231
DOI: 10.26170/po19-09-10
Origin: Педагогическое образование в России. 2019. № 9
Appears in Collections:Педагогическое образование в России

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
povr-2019-09-10.pdf636,2 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record




Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.