Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.uspu.ru/handle/uspu/14234
Title: | Психолого-педагогическое обоснование применения элементов нейролингвистического программирования на уроках английского языка |
Other Titles: | Psychological and pedagogical substantiation the application of elements of neurolinguistic programming in english lessons |
Authors: | Сергеева, Н. Н. Потапова, Н. В. Sergeeva, N. N. Potapova, N. V. |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | Уральский государственный педагогический университет |
Citation: | Сергеева Н. Н. Психолого-педагогическое обоснование применения элементов нейролингвистического программирования на уроках английского языка / Н. Н. Сергеева, Н. В. Потапова // Педагогическое образование в России. — 2019. — № 9. — С. 99-106. |
Abstract: | The article discusses the features of the formation of foreign language lexical skills in English lessons in the 7th grade with the use of elements of neurolinguistic programming. В статье рассматриваются особенности формирования иноязычных лексических умений на уроках английского языка в 7 классе с применением элементов нейролингвистического программирования. |
Keywords: | ОБРАЗОВАНИЕ. ПЕДАГОГИКА ОБЩЕОБРАЗОВАТЕЛЬНАЯ ШКОЛА МЕТОДИКА ПРЕПОДАВАНИЯ УЧЕБНЫХ ПРЕДМЕТОВ НЕЙРОЛИНГВИСТИЧЕСКОЕ ПРОГРАММИРОВАНИЕ ТРУДНОСТИ ОБУЧЕНИЯ ЛЕКСИЧЕСКИЕ УМЕНИЯ ВОЗРАСТНЫЕ ОСОБЕННОСТИ СЕМИКЛАССНИКИ АНГЛИЙСКИЙ ЯЗЫК УРОКИ АНГЛИЙСКОГО ЯЗЫКА МЕТОДИКА ПРЕПОДАВАНИЯ АНГЛИЙСКОГО ЯЗЫКА МЕТОДИКА АНГЛИЙСКОГО ЯЗЫКА В ШКОЛЕ NEUROLINGUISTIC PROGRAMMING LEARNING DIFFICULTIES MUSIC TECHNIQUE AT SCHOOL LEXICAL SKILLS AGE FEATURES SEVENTH GRADERS ENGLISH ENGLISH LESSONS ENGLISH TEACHING METHODOLOGY ENGLISH METHODOLOGY AT SCHOOL ШКОЛЬНИКИ НЕЙРОЛИНГВИСТИКА |
URI: | http://elar.uspu.ru/handle/uspu/14234 |
DOI: | 10.26170/po19-09-13 |
Origin: | Педагогическое образование в России. 2019. № 9 |
Appears in Collections: | Педагогическое образование в России |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
povr-2019-09-13.pdf | 623,71 kB | Adobe PDF | View/Open |
Show full item record
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.