Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.uspu.ru/handle/uspu/14246
Title: Неуспешность музыкально одаренных детей и пути ее преодоления: (по материалам зарубежной литературы)
Other Titles: Insufficiency of musically gifted children and ways of its overcoming
Authors: Бызова, М. А.
Byzova, M. A.
Issue Date: 2019
Publisher: Уральский государственный педагогический университет
Citation: Бызова М. А. Неуспешность музыкально одаренных детей и пути ее преодоления : (по материалам зарубежной литературы) / М. А. Бызова // Педагогическое образование в России. — 2019. — № 9. — С. 176-181.
Abstract: The article discusses issues related to the failure of gifted and musically gifted students, which are considered by foreign authors in the psychological and pedagogical literature.
В статье раскрываются проблемы неуспешности одаренных и музыкально одаренных обучающихся, рассмотренные в зарубежной психолого-педагогической литературе.
Keywords: ПСИХОЛОГИЯ
ДЕТСКАЯ ПСИХОЛОГИЯ
НЕУСПЕШНОСТЬ ОБУЧЕНИЯ
ОДАРЕННЫЕ ДЕТИ
МУЗЫКАЛЬНО ОДАРЕННЫЕ ДЕТИ
МУЗЫКАЛЬНАЯ ОДАРЕННОСТЬ
ПЕДАГОГИЧЕСКАЯ ПСИХОЛОГИЯ
FAILURE
GIFTED CHILDREN
MUSICALLY GIFTED CHILDREN
GIFTEDNESS
PEDAGOGICAL PSYCHOLOGY
ТРУДНОСТИ ОБУЧЕНИЯ
URI: http://elar.uspu.ru/handle/uspu/14246
DOI: 10.26170/po19-09-24
Origin: Педагогическое образование в России. 2019. № 9
Appears in Collections:Педагогическое образование в России

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
povr-2019-09-24.pdf539,4 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record




Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.