Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.uspu.ru/handle/uspu/14246
Title: | Неуспешность музыкально одаренных детей и пути ее преодоления: (по материалам зарубежной литературы) |
Other Titles: | Insufficiency of musically gifted children and ways of its overcoming |
Authors: | Бызова, М. А. Byzova, M. A. |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | Уральский государственный педагогический университет |
Citation: | Бызова М. А. Неуспешность музыкально одаренных детей и пути ее преодоления : (по материалам зарубежной литературы) / М. А. Бызова // Педагогическое образование в России. — 2019. — № 9. — С. 176-181. |
Abstract: | The article discusses issues related to the failure of gifted and musically gifted students, which are considered by foreign authors in the psychological and pedagogical literature. В статье раскрываются проблемы неуспешности одаренных и музыкально одаренных обучающихся, рассмотренные в зарубежной психолого-педагогической литературе. |
Keywords: | ПСИХОЛОГИЯ ДЕТСКАЯ ПСИХОЛОГИЯ НЕУСПЕШНОСТЬ ОБУЧЕНИЯ ОДАРЕННЫЕ ДЕТИ МУЗЫКАЛЬНО ОДАРЕННЫЕ ДЕТИ МУЗЫКАЛЬНАЯ ОДАРЕННОСТЬ ПЕДАГОГИЧЕСКАЯ ПСИХОЛОГИЯ FAILURE GIFTED CHILDREN MUSICALLY GIFTED CHILDREN GIFTEDNESS PEDAGOGICAL PSYCHOLOGY ТРУДНОСТИ ОБУЧЕНИЯ |
URI: | http://elar.uspu.ru/handle/uspu/14246 |
DOI: | 10.26170/po19-09-24 |
Origin: | Педагогическое образование в России. 2019. № 9 |
Appears in Collections: | Педагогическое образование в России |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
povr-2019-09-24.pdf | 539,4 kB | Adobe PDF | View/Open |
Show full item record
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.