Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.uspu.ru/handle/uspu/14260
Title: | Эмоциональный интеллект и школьное благополучие современных подростков |
Other Titles: | Emotional intelligence and school well-being of modern teenagers |
Authors: | Водяха, С. А. Водяха, Ю. Е. Vodyakha, S. A. Vodyakha, Y. E. |
Issue Date: | 2020 |
Publisher: | Уральский государственный педагогический университет |
Citation: | Водяха С. А. Эмоциональный интеллект и школьное благополучие современных подростков / С. А. Водяха, Ю. Е. Водяха // Педагогическое образование в России. — 2020. — № 1. — С. 103-108. |
Abstract: | The article discusses the main theoretical aspects of the relationship between adolescent emotional intelligence and school well-being. В данной статье рассматриваются основные теоретические аспекты проблемы соотношения подросткового эмоционального интеллекта и школьного благополучия. |
Keywords: | ПСИХОЛОГИЯ ДЕТСКАЯ ПСИХОЛОГИЯ ЭМОЦИОНАЛЬНЫЙ ИНТЕЛЛЕКТ ШКОЛЬНОЕ БЛАГОПОЛУЧИЕ ПСИХОЛОГИЧЕСКОЕ БЛАГОПОЛУЧИЕ ПОДРОСТКИ ЭМОЦИОНАЛЬНАЯ СФЕРА EMOTIONAL INTELLIGENCE SCHOOL WELL-BEING PSYCHOLOGICAL WELL-BEING ADOLESCENTS EMOTIONAL SPHERE ПЕДАГОГИЧЕСКАЯ ПСИХОЛОГИЯ ПСИХОЛОГИЯ ПОДРОСТКОВ |
URI: | http://elar.uspu.ru/handle/uspu/14260 |
DOI: | 10.26170/po20-01-13 |
Origin: | Педагогическое образование в России. 2020. № 1 |
Appears in Collections: | Педагогическое образование в России |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
povr-2020-01-13.pdf | 624,91 kB | Adobe PDF | View/Open |
Show full item record
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.