Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.uspu.ru/handle/uspu/14260
Title: Эмоциональный интеллект и школьное благополучие современных подростков
Other Titles: Emotional intelligence and school well-being of modern teenagers
Authors: Водяха, С. А.
Водяха, Ю. Е.
Vodyakha, S. A.
Vodyakha, Y. E.
Issue Date: 2020
Publisher: Уральский государственный педагогический университет
Citation: Водяха С. А. Эмоциональный интеллект и школьное благополучие современных подростков / С. А. Водяха, Ю. Е. Водяха // Педагогическое образование в России. — 2020. — № 1. — С. 103-108.
Abstract: The article discusses the main theoretical aspects of the relationship between adolescent emotional intelligence and school well-being.
В данной статье рассматриваются основные теоретические аспекты проблемы соотношения подросткового эмоционального интеллекта и школьного благополучия.
Keywords: ПСИХОЛОГИЯ
ДЕТСКАЯ ПСИХОЛОГИЯ
ЭМОЦИОНАЛЬНЫЙ ИНТЕЛЛЕКТ
ШКОЛЬНОЕ БЛАГОПОЛУЧИЕ
ПСИХОЛОГИЧЕСКОЕ БЛАГОПОЛУЧИЕ
ПОДРОСТКИ
ЭМОЦИОНАЛЬНАЯ СФЕРА
EMOTIONAL INTELLIGENCE
SCHOOL WELL-BEING
PSYCHOLOGICAL WELL-BEING
ADOLESCENTS
EMOTIONAL SPHERE
ПЕДАГОГИЧЕСКАЯ ПСИХОЛОГИЯ
ПСИХОЛОГИЯ ПОДРОСТКОВ
URI: http://elar.uspu.ru/handle/uspu/14260
DOI: 10.26170/po20-01-13
Origin: Педагогическое образование в России. 2020. № 1
Appears in Collections:Педагогическое образование в России

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
povr-2020-01-13.pdf624,91 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record




Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.