Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.uspu.ru/handle/uspu/14265
Title: | Реализация приемов нейролингвистического программирования при обучении лексике на уроках английского в 7 классе |
Other Titles: | Implementation of the techniques neuro-linguistic programming for teaching vocabulary in english classes in the 7th grade |
Authors: | Сергеева, Н. Н. Потапова, Н. В. Sergeeva, N. N. Potapova, N. V. |
Issue Date: | 2020 |
Publisher: | Уральский государственный педагогический университет |
Citation: | Сергеева Н. Н. Реализация приемов нейролингвистического программирования при обучении лексике на уроках английского в 7 классе / Н. Н. Сергеева, Н. В. Потапова // Педагогическое образование в России. — 2020. — № 1. — С. 35-40. |
Abstract: | The article discusses the features of the formation of foreign language lexical skills in English lessons in the 7th grade using the elements of neuro-linguistic programming. В статье рассмотрены особенности формирования иноязычных лексических умений на уроках английского языка в 7 классе с применением элементов нейролингвистического программирования. |
Keywords: | ОБРАЗОВАНИЕ. ПЕДАГОГИКА ОБЩЕОБРАЗОВАТЕЛЬНАЯ ШКОЛА МЕТОДИКА ПРЕПОДАВАНИЯ УЧЕБНЫХ ПРЕДМЕТОВ НЕЙРОЛИНГВИСТИКА НЕЙРОЛИНГВИСТИЧЕСКОЕ ПРОГРАММИРОВАНИЕ ЛЕКСИЧЕСКИЕ УМЕНИЯ ВОЗРАСТНЫЕ ОСОБЕННОСТИ СЕМИКЛАССНИКИ АНГЛИЙСКИЙ ЯЗЫК УРОКИ АНГЛИЙСКОГО ЯЗЫКА МЕТОДИКА ПРЕПОДАВАНИЯ АНГЛИЙСКОГО ЯЗЫКА МЕТОДИКА АНГЛИЙСКОГО ЯЗЫКА В ШКОЛЕ КОМПЛЕКСЫ УПРАЖНЕНИЙ PEDAGOGICAL TECHNIQUES NEUROLINGUISTIC PROGRAMMING LEXICAL SKILLS AGE FEATURES SEVENTH GRADERS ENGLISH ENGLISH LESSONS ENGLISH TEACHING METHODOLOGY ENGLISH METHODOLOGY AT SCHOOL COMPLEXES OF EXERCISES ШКОЛЬНИКИ |
URI: | http://elar.uspu.ru/handle/uspu/14265 |
DOI: | 10.26170/po20-01-04 |
Origin: | Педагогическое образование в России. 2020. № 1 |
Appears in Collections: | Педагогическое образование в России |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
povr-2020-01-04.pdf | 640,46 kB | Adobe PDF | View/Open |
Show full item record
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.