Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.uspu.ru/handle/uspu/14268
Title: | Применение технологии стрим-обучения в педагогическом вузе: подходы к оценке эффективности |
Other Titles: | Application of stream-learning technologyin a pedagogical university: approaches to evaluating effectiveness |
Authors: | Арбузов, С. С. Грибан, О. Н. Грибан, И. В. Arbuzov, S. S. Griban, O. N. Griban, I. V. |
Issue Date: | 2020 |
Publisher: | Уральский государственный педагогический университет |
Citation: | Арбузов С. С. Применение технологии стрим-обучения в педагогическом вузе: подходы к оценке эффективности / С. С. Арбузов, О. Н. Грибан, И. В. Грибан // Педагогическое образование в России. — 2020. — № 1. — С. 58-64. |
Abstract: | In the framework of this article is considered the problem of effectiveness assessment of the stream-training technology at a university, which is one of the most relevant and promising at the present time. В рамках данной статьи рассмотрена проблема оценки эффективности применения в вузе технологии стрим-обучения, которая является одной из актуальных и перспективных в настоящее время. |
Keywords: | ОБРАЗОВАНИЕ. ПЕДАГОГИКА ВЫСШЕЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ ОБРАЗОВАНИЕ ПЕДАГОГИЧЕСКОЕ ОБРАЗОВАНИЕ ТЕХНОЛОГИЯ СТРИМ-ОБУЧЕНИЯ ЭЛЕКТРОННОЕ ОБУЧЕНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ ИНФОРМАЦИОННЫЕ ТЕХНОЛОГИИ ИНФОРМАТИЗАЦИЯ ОБРАЗОВАНИЯ ИНФОРМАЦИОННАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ ПЕДАГОГИЧЕСКИЕ ВУЗЫ ПОДГОТОВКА БУДУЩИХ УЧИТЕЛЕЙ СТУДЕНТЫ-ПЕДАГОГИ STREAM TECHNOLOGY E-LEARNING DISTANCE LEARNING INFORMATION TECHNOLOGY DIGITALIZATION OF EDUCATION INFORMATION COMPETENCE PEDAGOGICAL UNIVERSITIES TRAINING FOR FUTURE TEACHERS TEACHER STUDENTS ПЕДАГОГИЧЕСКИЕ ТЕХНОЛОГИИ СТРИМ-ОБУЧЕНИЕ |
URI: | http://elar.uspu.ru/handle/uspu/14268 |
DOI: | 10.26170/po20-01-07 |
Origin: | Педагогическое образование в России. 2020. № 1 |
Appears in Collections: | Педагогическое образование в России |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
povr-2020-01-07.pdf | 720,28 kB | Adobe PDF | View/Open |
Show full item record
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.