Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.uspu.ru/handle/uspu/14301
Title: Содержательно-деятельностный компонент методики формирования алгоритмических умений у детей дошкольного возраста
Other Titles: Content and activity component methods of formation of algorithmic skills preschool age children
Authors: Утюмова, Е. А.
Utyumova, E. A.
Issue Date: 2020
Publisher: Уральский государственный педагогический университет
Citation: Утюмова Е. А. Содержательно-деятельностный компонент методики формирования алгоритмических умений у детей дошкольного возраста / Е. А. Утюмова // Педагогическое образование в России. — 2020. — № 3. — С. 98-104.
Abstract: The article reveals the content-activity component of the methodology for the formation of algorithmic skills in children of a preschool society in a digital society.
В статье раскрывается содержательно-деятельностный компонент методики формирования алгоритмических умений у детей дошкольного общества в цифровом обществе.
Keywords: ОБРАЗОВАНИЕ. ПЕДАГОГИКА
ДОШКОЛЬНАЯ ПЕДАГОГИКА
АЛГОРИТМИЧЕСКИЕ УМЕНИЯ
ДОШКОЛЬНИКИ
ДОШКОЛЬНЫЕ ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫЕ ОРГАНИЗАЦИИ
ЦИФРОВАЯ ОБРАЗОВАТЕЛЬНАЯ СРЕДА
ЦИФРОВОЕ ОБЩЕСТВО
ALGORITHMIC SKILLS
MEANS OF FORMING ALGORITHMIC SKILLS
CHILD PRESCHOOL AGE
DIGITAL EDUCATIONAL ENVIRONMENT
DIGITAL SOCIETY
ИНФОРМАЦИОННЫЕ ТЕХНОЛОГИИ
СОДЕРЖАТЕЛЬНО-ДЕЯТЕЛЬНОСТНЫЕ КОМПОНЕНТЫ
URI: http://elar.uspu.ru/handle/uspu/14301
DOI: 10.26170/po20-03-11
Origin: Педагогическое образование в России. 2020. № 3
Appears in Collections:Педагогическое образование в России

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
povr-2020-03-11.pdf758,43 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record




Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.