Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.uspu.ru/handle/uspu/14307
Title: Основные положения методики формирования ценностно-смыслового восприятия музыки у детей старшего дошкольного возраста
Other Titles: The main provisions of the methodology of the formation of value-semantic perception of music in preschool age children
Authors: Шарикова, С. Г.
Sharikova, S. G.
Issue Date: 2020
Publisher: Уральский государственный педагогический университет
Citation: Шарикова С. Г. Основные положения методики формирования ценностно-смыслового восприятия музыки у детей старшего дошкольного возраста / С. Г. Шарикова // Педагогическое образование в России. — 2020. — № 3. — С. 148-151.
Abstract: The author of the article presents the main provisions of the developed methodology for the formation of value-semantic perception of music in children of preschool age.
Автор статьи представляет основные положения разработанной методики формирования ценностно-смыслового восприятия музыки у детей старшего дошкольного возраста.
Keywords: ОБРАЗОВАНИЕ. ПЕДАГОГИКА
ДОШКОЛЬНАЯ ПЕДАГОГИКА
ЦЕННОСТНО-СМЫСЛОВОЕ ВОСПРИЯТИЕ МУЗЫКИ
СТАРШИЕ ДОШКОЛЬНИКИ
ДОШКОЛЬНЫЕ ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫЕ ОРГАНИЗАЦИИ
МУЗЫКА
МУЗЫКАЛЬНОЕ ИСКУССТВО
ПОЗНАВАТЕЛЬНАЯ ПОТРЕБНОСТЬ
ЭМОЦИОНАЛЬНЫЙ ФОН
АНАЛИТИЧЕСКАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ
VALUE-SEMANTIC PERCEPTION OF MUSIC
INTERIORIZATION
EMOTIONAL BACKGROUND
ANALYTICAL ACTIVITY
STAGES OF A TECHNIQUE
МУЗЫКАЛЬНОЕ ВОСПИТАНИЕ
ВОСПРИЯТИЕ МУЗЫКИ
URI: http://elar.uspu.ru/handle/uspu/14307
DOI: 10.26170/po20-03-17
Origin: Педагогическое образование в России. 2020. № 3
Appears in Collections:Педагогическое образование в России

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
povr-2020-03-17.pdf664,72 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record




Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.