Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.uspu.ru/handle/uspu/14307
Title: | Основные положения методики формирования ценностно-смыслового восприятия музыки у детей старшего дошкольного возраста |
Other Titles: | The main provisions of the methodology of the formation of value-semantic perception of music in preschool age children |
Authors: | Шарикова, С. Г. Sharikova, S. G. |
Issue Date: | 2020 |
Publisher: | Уральский государственный педагогический университет |
Citation: | Шарикова С. Г. Основные положения методики формирования ценностно-смыслового восприятия музыки у детей старшего дошкольного возраста / С. Г. Шарикова // Педагогическое образование в России. — 2020. — № 3. — С. 148-151. |
Abstract: | The author of the article presents the main provisions of the developed methodology for the formation of value-semantic perception of music in children of preschool age. Автор статьи представляет основные положения разработанной методики формирования ценностно-смыслового восприятия музыки у детей старшего дошкольного возраста. |
Keywords: | ОБРАЗОВАНИЕ. ПЕДАГОГИКА ДОШКОЛЬНАЯ ПЕДАГОГИКА ЦЕННОСТНО-СМЫСЛОВОЕ ВОСПРИЯТИЕ МУЗЫКИ СТАРШИЕ ДОШКОЛЬНИКИ ДОШКОЛЬНЫЕ ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫЕ ОРГАНИЗАЦИИ МУЗЫКА МУЗЫКАЛЬНОЕ ИСКУССТВО ПОЗНАВАТЕЛЬНАЯ ПОТРЕБНОСТЬ ЭМОЦИОНАЛЬНЫЙ ФОН АНАЛИТИЧЕСКАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ VALUE-SEMANTIC PERCEPTION OF MUSIC INTERIORIZATION EMOTIONAL BACKGROUND ANALYTICAL ACTIVITY STAGES OF A TECHNIQUE МУЗЫКАЛЬНОЕ ВОСПИТАНИЕ ВОСПРИЯТИЕ МУЗЫКИ |
URI: | http://elar.uspu.ru/handle/uspu/14307 |
DOI: | 10.26170/po20-03-17 |
Origin: | Педагогическое образование в России. 2020. № 3 |
Appears in Collections: | Педагогическое образование в России |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
povr-2020-03-17.pdf | 664,72 kB | Adobe PDF | View/Open |
Show full item record
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.