Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.uspu.ru/handle/uspu/14319
Title: Креативная идентичность и самоотношение личности старшеклассников и студентов
Other Titles: Creative identity and self-relationship of personality of senior graduates and students
Authors: Водяха, С. А.
Водяха, Ю. Е.
Vodyakha, S. A.
Vodyakha, Y. E.
Issue Date: 2020
Publisher: Уральский государственный педагогический университет
Citation: Водяха С. А. Креативная идентичность и самоотношение личности старшеклассников и студентов / С. А. Водяха, Ю. Е. Водяха // Педагогическое образование в России. — 2020. — № 3. — С. 67-72.
Abstract: The authors consider the main theoretical aspects of the problem of creative identity and self-relationship of creative individuals in early adolescence.
Авторы рассматривают основные теоретические аспекты проблемы креативной идентичности и самоотношения творческих личностей в раннем юношеском возрасте.
Keywords: ПСИХОЛОГИЯ
ДЕТСКАЯ ПСИХОЛОГИЯ
ПСИХОЛОГИЯ ЛИЧНОСТИ
САМООТНОШЕНИЕ ЛИЧНОСТИ
КРЕАТИВНАЯ ИДЕНТИЧНОСТЬ
САМООЦЕНКА ЛИЧНОСТИ
КРЕАТИВНОСТЬ
СТАРШЕКЛАССНИКИ
СТУДЕНТЫ
ПОДРОСТКИ
SELF-RELATION OF PERSONALITY
CREATIVE IDENTITY
SELF-ESTEEM OF A CREATIVE PERSON
CREATIVITY
ПСИХОЛОГИЯ ПОДРОСТКОВ
PSYCHOLOGY OF EARLY YOUTH
QUALITIES OF A CREATIVE PERSON
ТВОРЧЕСКАЯ ЛИЧНОСТЬ
ТВОРЧЕСКАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ
URI: http://elar.uspu.ru/handle/uspu/14319
DOI: 10.26170/po20-03-07
Origin: Педагогическое образование в России. 2020. № 3
Appears in Collections:Педагогическое образование в России

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
povr-2020-03-07.pdf726,26 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record




Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.