Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.uspu.ru/handle/uspu/14320
Title: Сравнительный анализ мотивации профессионального выбора студентов разных направлений подготовки
Other Titles: Comparative analysis of the motivation of students' professional choice in different areas of training
Authors: Губина, Л. В.
Gubina, L. V.
Issue Date: 2020
Publisher: Уральский государственный педагогический университет
Citation: Губина Л. В. Сравнительный анализ мотивации профессионального выбора студентов разных направлений подготовки / Л. В. Губина // Педагогическое образование в России. — 2020. — № 3. — С. 73-80.
Abstract: The article presents the results of a study of the features of professional choice of young people by analyzing the professional motivation of College students in different areas of training.
В статье представлены результаты исследования особенностей профессионального выбора молодых людей посредством анализа профессиональной мотивации студентов колледжа разных направлений подготовки.
Keywords: ОБРАЗОВАНИЕ. ПЕДАГОГИКА
СРЕДНЕЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ ОБРАЗОВАНИЕ
ПРОФЕССИОНАЛЬНЫЙ ВЫБОР
ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ САМООПРЕДЕЛЕНИЕ
ВНЕШНЯЯ МОТИВАЦИЯ
ВНУТРЕННЯЯ МОТИВАЦИЯ
МОТИВАЦИОННАЯ СФЕРА
ВЫБОР ПРОФЕССИИ
СТУДЕНТЫ КОЛЛЕДЖОВ
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ МОТИВАЦИЯ
PROFESSIONAL CHOICE
PROFESSIONAL SELF-DETERMINATION
EXTERNAL AND INTERNAL MOTIVATION
MOTIVATIONAL COMPLEX OF THE INDIVIDUAL
КОЛЛЕДЖИ
URI: http://elar.uspu.ru/handle/uspu/14320
DOI: 10.26170/po20-03-08
Origin: Педагогическое образование в России. 2020. № 3
Appears in Collections:Педагогическое образование в России

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
povr-2020-03-08.pdf915,64 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record




Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.