Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.uspu.ru/handle/uspu/14331
Title: Обучение немецкому языку студентов неязыковых специальностей с нулевым стартовым уровнем
Other Titles: German language teaching students of non-language specialties with beginner starting level
Authors: Якушева, Е. Г.
Yakusheva, E. G.
Issue Date: 2020
Publisher: Уральский государственный педагогический университет
Citation: Якушева Е. Г. Обучение немецкому языку студентов неязыковых специальностей с нулевым стартовым уровнем / Е. Г. Якушева // Педагогическое образование в России. — 2020. — № 4. — С. 147-151.
Abstract: The article is devoted to the issue of teaching German to students of non-linguistic specialties with a beginner starting level in the framework of a multicultural multilingual teaching strategy at a university.
Статья посвящена вопросу обучения немецкому языку студентов неязыковых специальностей с нулевым стартовым уровнем в русле поликультурной многоязычной стратегии обучения в вузе.
Keywords: ОБРАЗОВАНИЕ. ПЕДАГОГИКА
ВЫСШЕЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ ОБРАЗОВАНИЕ
МЕТОДИКА ПРЕПОДАВАНИЯ УЧЕБНЫХ ПРЕДМЕТОВ
НУЛЕВОЙ СТАРТОВЫЙ УРОВЕНЬ
НЕМЕЦКИЙ ЯЗЫК
МЕТОДИКА ПРЕПОДАВАНИЯ НЕМЕЦКОГО ЯЗЫКА
МЕТОДИКА НЕМЕЦКОГО ЯЗЫКА В ВУЗЕ
СТУДЕНТЫ
НЕЯЗЫКОВЫЕ СПЕЦИАЛЬНОСТИ
МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
СТРАТЕГИИ ОБУЧЕНИЯ
ZERO STARTING LEVEL
GERMAN
METHODOLOGY FOR TEACHING GERMAN
METHODOLOGY OF THE GERMAN LANGUAGE AT THE UNIVERSITY
STUDENTS
NON-LINGUISTIC SPECIALTIES
LEARNING STRATEGIES
URI: http://elar.uspu.ru/handle/uspu/14331
DOI: 10.26170/po20-04-18
Origin: Педагогическое образование в России. 2020. № 4
Appears in Collections:Педагогическое образование в России

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
povr-2020-04-18.pdf799,53 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record




Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.