Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.uspu.ru/handle/uspu/14334
Title: Особенности построения карьерного маршрута старшеклассниками с разным уровнем самооценки
Other Titles: Features of construction career course senior pupils with different self-esteem
Authors: Усольцева, В. В.
Usoltseva, V. V.
Issue Date: 2020
Publisher: Уральский государственный педагогический университет
Citation: Усольцева В. В. Особенности построения карьерного маршрута старшеклассниками с разным уровнем самооценки / В. В. Усольцева // Педагогическое образование в России. — 2020. — № 4. — С. 162-168.
Abstract: The article is devoted to the problem of studying the construction of a career route by high school students with different self-esteem.
Статья посвящена проблеме исследования построения карьерного маршрута старшеклассниками с разной самооценкой.
Keywords: ОБРАЗОВАНИЕ. ПЕДАГОГИКА
ОБЩЕОБРАЗОВАТЕЛЬНАЯ ШКОЛА
ТЕОРИЯ И МЕТОДИКА ВОСПИТАНИЯ
КАРЬЕРА
КАРЬЕРНЫЕ МАРШРУТЫ
САМООЦЕНКА ЛИЧНОСТИ
САМООПРЕДЕЛЕНИЕ ШКОЛЬНИКОВ
ВЫБОР ПРОФЕССИИ
ПРОФОРИЕНТАЦИЯ ШКОЛЬНИКОВ
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ ОРИЕНТАЦИЯ
ПРОФОРИЕНТАЦИОННАЯ РАБОТА
СТАРШЕКЛАССНИКИ
ПОНЯТИЙНЫЙ АППАРАТ
CAREER
CAREER ROUTES
PERSONALITY SELF-ESTEEM
PRESTIGE OF PROFESSIONS
CHOICE OF PROFESSION
VOCATIONAL GUIDANCE FOR SCHOOLCHILDREN
VOCATIONAL GUIDANCE
PROFESSIONAL SELF-DETERMINATION
HIGH SCHOOL STUDENTS
CONCEPTUAL APPARATUS
URI: http://elar.uspu.ru/handle/uspu/14334
DOI: 10.26170/po20-04-20
Origin: Педагогическое образование в России. 2020. № 4
Appears in Collections:Педагогическое образование в России

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
povr-2020-04-20.pdf818,27 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record




Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.