Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.uspu.ru/handle/uspu/14522
Title: Комплекс упражнений для развития иноязычной учебно-познавательной компетенции студентов туристического профиля
Other Titles: Exercise complex for the development of foreign language educational and cognitive competence of students majoring in tourism
Authors: Лаврик, Е. Ю.
Lavrik, E. Y.
Issue Date: 2020
Publisher: Уральский государственный педагогический университет
Citation: Лаврик Е. Ю. Комплекс упражнений для развития иноязычной учебно-познавательной компетенции студентов туристического профиля / Е. Ю. Лаврик // Педагогическое образование в России. — 2020. — № 5. — С. 114-121.
Abstract: The article describes a set of exercises for the development of foreign language educational competence, elaborated on the basis of groups of automethod skills.
Статья описывает комплекс упражнений для развития иноязычной учебной компетенции, разработанный на основании групп аутометодических умений.
Keywords: ОБРАЗОВАНИЕ. ПЕДАГОГИКА
ВЫСШЕЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ ОБРАЗОВАНИЕ
МЕТОДИКА ПРЕПОДАВАНИЯ УЧЕБНЫХ ПРЕДМЕТОВ
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ
СТУДЕНТЫ
ИНОСТРАННЫЕ ЯЗЫКИ
МЕТОДИКА ПРЕПОДАВАНИЯ ИНОСТРАННЫХ ЯЗЫКОВ
МЕТОДИКА ИНОСТРАННЫХ ЯЗЫКОВ В ВУЗЕ
УЧЕБНО-ПОЗНАВАТЕЛЬНЫЕ КОМПЕТЕНЦИИ
УЧЕБНО-ПОЗНАВАТЕЛЬНАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ
УЧЕБНАЯ МОТИВАЦИЯ
САМОСТОЯТЕЛЬНАЯ УЧЕБНАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ
АУТОМЕТОДИЧЕСКИЕ ЗАДАЧИ
КОМПЛЕКСЫ УПРАЖНЕНИЙ
СФЕРА ТУРИЗМА
ТУРИЗМ
PROFESSIONAL COMPETENCE
STUDENTS
FOREIGN LANGUAGES
METHODS OF TEACHING FOREIGN LANGUAGES
EDUCATIONAL AND COGNITIVE COMPETENCIES
EDUCATIONAL AND COGNITIVE ACTIVITY
EDUCATIONAL MOTIVATION
INDEPENDENT EDUCATIONAL ACTIVITY
AUTOMETHODICAL TASKS
SETS OF EXERCISES
THE SPHERE OF TOURISM
TOURISM
URI: http://elar.uspu.ru/handle/uspu/14522
DOI: 10.26170/po20-05-13
Origin: Педагогическое образование в России. 2020. № 5
Appears in Collections:Педагогическое образование в России

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
povr-2020-05-13.pdf563,63 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record




Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.