Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.uspu.ru/handle/uspu/15074
Title: Методологические основы продуктивного обучения
Other Titles: Methodological Bases of Productive Learning
Authors: Антонова, Д. А.
Оспенникова, Е. В.
Аntonova, D. A.
Ospennikova, E. V.
Issue Date: 2020
Publisher: Уральский государственный педагогический университет
Citation: Антонова Д. А. Методологические основы продуктивного обучения / Д. А. Антонова, Е. В. Оспенникова // Педагогическое образование в России. — 2020. — № 6. — С. 163-173.
Abstract: В статье обсуждается проблема подготовки студентов педагогических вузов к разработке учебных объектов и инструментов цифровой образовательной среды.
The article discusses the problem of preparing students of pedagogical universities for the development of educational objects and tools of the digital educational environment.
Keywords: ОБРАЗОВАНИЕ. ПЕДАГОГИКА
ВЫСШЕЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ ОБРАЗОВАНИЕ
ПЕДАГОГИЧЕСКОЕ ОБРАЗОВАНИЕ
ЦИФРОВАЯ ОБРАЗОВАТЕЛЬНАЯ СРЕДА
ИНФОРМАЦИОННЫЕ ТЕХНОЛОГИИ
ТЕХНОЛОГИИ ОБУЧЕНИЯ
СТУДЕНТЫ-ПЕДАГОГИ
ПЕДАГОГИЧЕСКИЕ ВУЗЫ
ПОДГОТОВКА ПЕДАГОГИЧЕСКИХ КАДРОВ
ПРОДУКТИВНОЕ ОБУЧЕНИЕ
МЕТОДОЛОГИЯ ОБУЧЕНИЯ
DIGITAL EDUCATIONAL ENVIRONMENT
INFORMATION TECHNOLOGY
LEARNING TECHNOLOGIES
STUDENT TEACHERS
PEDAGOGICAL UNIVERSITIES
TRAINING OF TEACHING STAFF
PRODUCTIVE LEARNING
TEACHING METHODOLOGY
URI: http://elar.uspu.ru/handle/uspu/15074
DOI: 10.26170/po20-06-19
Origin: Педагогическое образование в России. 2020. № 6
Appears in Collections:Педагогическое образование в России

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
povr-2020-06-19.pdf617,72 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record




Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.