Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.uspu.ru/handle/uspu/15259
Title: Специфика самосознания матерей, ориентированных на онлайн психолого-педагогическое сопровождение
Other Titles: Specifics of Mothers' Self-Awareness Receiving Psychological and Pedagogical Support
Authors: Саночкина, А. В.
Васягина, Н. Н.
Игнатжева, С.
Sanochkina, A. V.
Vasyagina, N. N.
Ignatjeva, S.
Issue Date: 2021
Publisher: Уральский государственный педагогический университет
Citation: Саночкина А. В. Специфика самосознания матерей, ориентированных на онлайн психолого-педагогическое сопровождение / А. В. Саночкина, Н. Н. Васягина, С. Игнатжева // Педагогическое образование в России. — 2021. — № 1. — С. 97-104.
Abstract: Целью настоящей статьи является описание результатов исследования специфики самосознания матерей, ориентированных на онлайн психолого-педагогическое сопровождение.
The purpose of this article is to describe the results of the study of the specifics of self-awareness of mothers, focused on online psychological and pedagogical support.
Keywords: ПСИХОЛОГИЯ
СОЦИАЛЬНАЯ ПСИХОЛОГИЯ
САМОСОЗНАНИЕ МАТЕРЕЙ
МАТЕРИНСТВО
ПСИХОЛОГИЯ МАТЕРИНСТВА
САМОСОЗНАНИЕ ЛИЧНОСТИ
РОДИТЕЛИ
ДЕТИ
СЕМЕЙНОЕ ВОСПИТАНИЕ
ДЕТСКО-РОДИТЕЛЬСКИЕ ОТНОШЕНИЯ
ЭМПИРИЧЕСКИЕ ИССЛЕДОВАНИЯ
SELF-AWARENESS OF THE MOTHER
MOTHERHOOD
PSYCHOLOGY OF MOTHERHOOD
SELF-AWARENESS OF PERSONALITY
PARENTS
CHILDREN
FAMILY EDUCATION
CHILD-PARENT RELATIONS
EMPIRICAL RESEARCH
PSYCHOLOGICAL AND PEDAGOGICAL SUPPORT
URI: http://elar.uspu.ru/handle/uspu/15259
DOI: 10.12345/2079-8717_2021_01_12
Origin: Педагогическое образование в России. 2021. № 1
Appears in Collections:Педагогическое образование в России

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
povr-2021-01-12.pdf520,24 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record




Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.