Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.uspu.ru/handle/uspu/16109
Title: Методика изучения особенностей выражения оценки учащимися начальных классов
Other Titles: The technique of studying the peculiarities of expressing evaluation by the pupils of primary school
Authors: Шуритенкова, В. А.
Shuritenkova, V. A.
Issue Date: 2016
Publisher: Уральский государственный педагогический университет
Citation: Шуритенкова В. А. Методика изучения особенностей выражения оценки учащимися начальных классов / В. А. Шуритенкова // Филологическое образование в период детства. — 2016. — № 21. — С. 78-83.
Abstract: Обосновывается деятельность педагога по изучению особенностей выражения оценки учащимися начальной школы, предлагается методика исследования умений создавать оценочное высказывание и использовать средства языка с оценочной семантикой.
The article substantiates the activity of the teacher on the studying features of expressing evaluation by the pupils of primary school, the article proposes the technique for researching the skills of creating evaluative statement and using the means of the language with the evaluation semantics.
Keywords: ОБРАЗОВАНИЕ. ПЕДАГОГИКА
ОБЩЕОБРАЗОВАТЕЛЬНАЯ ШКОЛА
ТЕОРИЯ И МЕТОДИКА ОБУЧЕНИЯ
МЛАДШИЕ ШКОЛЬНИКИ
НАЧАЛЬНАЯ ШКОЛА
ОЦЕНОЧНЫЕ ВЫСКАЗЫВАНИЯ
СРЕДСТВА ВЫРАЖЕНИЯ ОЦЕНКИ
МЕТОДЫ ДИАГНОСТИКИ
ПЕДАГОГИЧЕСКАЯ ДИАГНОСТИКА
ПРОТОКОЛЫ НАБЛЮДЕНИЙ
ДИАГНОСТИЧЕСКИЕ ПРОБЫ
КРИТЕРИИ ОЦЕНИВАНИЯ
ПОКАЗАТЕЛИ ОЦЕНКИ
EVALUATIVE STATEMENT
MEANS OF EXPRESSION EVALUATION
METHODS OF DIAGNOSTICS
METHODS OF RESEARCH
OBSERVATION PROTOCOL
DIAGNOSTIC TESTS
THE CRITERIA OF ASSESSMENT OF ABILITIES TO CREATE EVALUATIVE STATEMENT
EVALUATION INDICATORS
URI: http://elar.uspu.ru/handle/uspu/16109
Origin: Филологическое образование в период детства. 2016. № 21
Appears in Collections:Филологическое образование в период детства

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
fopd-2016-21-17.pdf578,09 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record




Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.