Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.uspu.ru/handle/uspu/16264
Title: Развитие творческой самостоятельности студентов дошкольных факультетов педагогических вузов Китая в процессе музыкально-педагогической подготовки
Other Titles: The problem of developing creative independence of students of preschool faculties of pedagogical universities of China in the process of musical training
Authors: Ся Цзюнвэй
Junwei Xia
Issue Date: 2021
Publisher: Уральский государственный педагогический университет
Citation: Ся Цзюнвэй. Развитие творческой самостоятельности студентов дошкольных факультетов педагогических вузов Китая в процессе музыкально-педагогической подготовки / Ся Цзюнвэй // Педагогическое образование в России. — 2021. — № 4. — С. 111-116.
Abstract: Цель статьи - обосновать необходимость развития творческой самостоятельности студентов дошкольных факультетов педагогических вузов Китая.
The purpose of the article is to substantiate the need to develop the creative independence of students of preschool faculties of pedagogical universities in China and to identify the possibilities of music and pedagogical training in solving this pedagogical problem.
Keywords: ОБРАЗОВАНИЕ. ПЕДАГОГИКА — КНР — КИТАЙСКАЯ НАРОДНАЯ РЕСПУБЛИКА — КИТАЙ
ВЫСШЕЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ ОБРАЗОВАНИЕ
ТЕОРИЯ И МЕТОДИКА ОБУЧЕНИЯ
КИТАЙСКИЕ ВУЗЫ
ПЕДАГОГИЧЕСКИЕ ВУЗЫ
КИТАЙСКИЕ СТУДЕНТЫ
ДОШКОЛЬНОЕ ОБРАЗОВАНИЕ
ТВОРЧЕСКАЯ САМОСТОЯТЕЛЬНОСТЬ
МУЗЫКАЛЬНО-ПЕДАГОГИЧЕСКАЯ ПОДГОТОВКА
МУЗЫКАЛЬНАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ
МУЗЫКАЛЬНОЕ ТВОРЧЕСТВО
ТВОРЧЕСКИЕ СПОСОБНОСТИ
DEVELOPMENT OF CREATIVE INDEPENDENCE OF STUDENTS
PRESCHOOL FACULTIES OF CHINA
MUSIC AND PEDAGOGICAL TRAINING
URI: http://elar.uspu.ru/handle/uspu/16264
DOI: 10.26170/2079-8717_2021_04_13
Origin: Педагогическое образование в России. 2021. № 4
Appears in Collections:Педагогическое образование в России

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
povr-2021-04-13.pdf495,89 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record




Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.