Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.uspu.ru/handle/uspu/2779
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПопов, Л. Н.ru
dc.contributor.authorPopov, L. N.en
dc.date.accessioned2016-03-08T11:48:46Z-
dc.date.available2016-03-08T11:48:46Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationПопов Л. Н. Педагогическое взаимоотношение: неравновесие равновесного / Л. Н. Попов // Лингвокультурология. — Екатеринбург, 2009. — Вып. 3. — С. 156-160.ru
dc.identifier.urihttp://elar.uspu.ru/handle/uspu/2779-
dc.description.abstractIn modern Pedagogy interaction and communication of a teacher and child is based on equality although the teacher has guiding role. The article is devoted to the study of speech, which is a chief instrument of communication of teacher and pupil, in which voice, intonation, meaning are merged.en
dc.description.abstractВ современной педагогике важно равноправное взаимодействие и общение педагога и ученика при руководящей роли педагога. Статья посвящена исследованию речи как главного инструмента общения педагога и ученика, где голос, интонация, смысл слиты воедино.ru
dc.language.isoruen
dc.publisherУральский государственный педагогический университетru
dc.relation.ispartofЛингвокультурология. Вып. 3. — Екатеринбург, 2009.ru
dc.subjectSPEECHen
dc.subjectINTONATIONen
dc.subjectCONNOTATIONen
dc.subjectPERSONALITYen
dc.subjectCONNOTATIVE-MEANINGFUL CONTENTen
dc.subjectРЕЧЬru
dc.subjectИНТОНАЦИЯru
dc.subjectКОННОТАЦИЯru
dc.subjectЛИЧНОСТЬru
dc.subjectКОННОТАТИВНО-СМЫСЛОВОЕ СОДЕРЖАНИЕru
dc.titleПедагогическое взаимоотношение: неравновесие равновесногоru
dc.title.alternativePedagogical interaction: disbalance of balanceden
dc.typeArticleen
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articleen
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersionen
local.localtypeСтатьяru
local.identifier.bibreclicu0000000059-
local.description.firstpage156-
local.description.lastpage160-
Appears in Collections:Лингвокультурология

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
licu-2009-03-15.pdf104,42 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record




Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.