Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.uspu.ru/handle/uspu/2823
Title: Социальные сети — перспективный инструмент управления имиджем фирмы
Other Titles: Social networking — a promising tool for managing the firm's image
Authors: Исаншина, Т. Н.
Isanshina, T. N.
Issue Date: 2012
Publisher: Уральский государственный педагогический университет
Citation: Исаншина Т. Н. Социальные сети — перспективный инструмент управления имиджем фирмы / Т. Н. Исаншина // Лингвокультурология. — Екатеринбург, 2012. — Вып. 6. — С. 38-52.
Abstract: Представлены теоретические и практические аспекты использование PR-технологий в социальных медиа. Сотавлен подробный перечень технологий формирования имиджа фирмы через социальные медиа. Данные статьи могут стать подспорьем для студентов, обучающихся по специальностям «Связи с общественностью» и «Реклама», заинтересовать людей, чья профессиональная деятельность связана с PR.
The article includes both theoretical and practical aspects of the use of PR technologies in social media. A detailed list is composed with information about the technologies of image development of the company through social media. This article may be helpful for students in the field of "Public Relations" and "Advertising" and to people whose professional activity is connected with PR.
Keywords: СОЦИАЛЬНЫЕ СЕТИ
СОЦИАЛЬНЫЕ МЕДИА
ИМИДЖ
УПРАВЛЕНИЕ ИМИДЖЕМ ФИРМЫ
ТЕХНОЛОГИИ ФОРМИРОВАНИЯ ИМИДЖА
ФОРУМЫ
БЛОГИ
ВИРТУАЛЬНЫЕ ИГРЫ
SOCIAL NETWORKS
SOCIAL MEDIA
IMAGE
IMAGE MANAGEMENT OF FIRMS
TECHNOLOGY OF IMAGE FORMATION
FORUMS
BLOGS
VIRTUAL GAMES
URI: http://elar.uspu.ru/handle/uspu/2823
Origin: Лингвокультурология. Вып. 6. — Екатеринбург, 2012.
Appears in Collections:Лингвокультурология

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
licu-2012-06-06.pdf231,74 kBAdobe PDFView/Open



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.