Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://elar.uspu.ru/handle/uspu/5263
Название: Development of Algorithm Skills in Preschool Children
Авторы: Voronina, L. V.
Sergeeva, N. N.
Utyumova, E. A.
Дата публикации: 2016
Издатель: ELSEVIER SCIENCE BV
Библиографическое описание: Voronina L. V. Development of Algorithm Skills in Preschool Children / L. V. Voronina, N. N. Sergeeva, E. A. Utyumova // Fifth annual international conference - early childhood care and education. — 2016. — Vol. 233. — P. 155-159.
Аннотация: The aim of the present study is to present a technique to develop algorithm skills in preschool children. We determined and described a structure of algorithm skills in preschool children. The structure of algorithm skills included four major components: procedural, personal, regulatory, and communicative. The conditions to develop algorithm skills in preschool children involved game playing according to certain rules, organizing gaming activities according to algorithms provided by a preschool teacher, and creating developmental subject-based environment. (C) 2016 The Authors. Published by Elsevier Ltd.
Ключевые слова: ALGORITHM
ALGORITHM SKILLS
STRUCTURE OF ALGORITHM SKILLS
CONDITIONS TO DEVELOP ALGORITHM SKILLS
URI: http://elar.uspu.ru/handle/uspu/5263
Конференция/семинар: 5th Annual International Conference on Early Childhood Care and Education
Дата конференции/семинара: MAY 12-14, 2016
DOI: 10.1016/j.sbspro.2016.10.176
Располагается в коллекциях:Научные публикации, проиндексированные в Scopus и Web of Science

Файлы этого ресурса:
Нет файлов, ассоциированных с этим ресурсом.


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.