Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.uspu.ru/handle/uspu/851
Title: Манипуляция и/или пропаганда? Функциональные особенности социальной рекламы
Other Titles: Manipulation or/and propaganda? Functional peculiartites of social advertising
Authors: Каменева, В. А.
Issue Date: 2013
Publisher: Уральский государственный педагогический университет
Citation: Каменева В. А. Манипуляция и/или пропаганда? Функциональные особенности социальной рекламы / В. А. Каменева // Политическая лингвистика. — 2013. — № 2 (44). — С. 35-39.
Abstract: В данной статье рассматриваются функциональные особенности социальной рекламы.
Keywords: ЯЗЫКОЗНАНИЕ
ЛИНГВИСТИКА ТЕКСТА
МАНИПУЛИРОВАНИЕ
ПРОПАГАНДА
СОЦИАЛЬНАЯ РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
URI: http://elar.uspu.ru/handle/uspu/851
Origin: Политическая лингвистика. 2013. № 2 (44)
Appears in Collections:Политическая лингвистика

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
plin-2013-02-04.pdf189,57 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record




Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.