Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.uspu.ru/handle/uspu/11739
Title: | Природосообразное обучение иностранному языку детей старшего дошкольного возраста в контексте требований ФГОС ДО |
Other Titles: | The principles of nature-aligned foreign language teaching of preschoolers |
Authors: | Копылова, Е. В. Kopylova, E. V. |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | Уральский государственный педагогический университет |
Citation: | Копылова Е. В. Природосообразное обучение иностранному языку детей старшего дошкольного возраста в контексте требований ФГОС ДО / Е. В. Копылова // Педагогическое образование в России. — 2019. — № 4. — С. 50-57. |
Abstract: | The article deals with the specific features of implementation of the nature-aligned foreign language teaching in the context of the Federal State Educational Standards of the preschool education. В статье рассматриваются особенности реализации природосообразного обучения иностранному языку дошкольников в контексте ФГОС ДО. |
Keywords: | ОБРАЗОВАНИЕ. ПЕДАГОГИКА ДОШКОЛЬНАЯ ПЕДАГОГИКА ТЕОРИЯ И МЕТОДИКА ОБУЧЕНИЯ СТАРШИЕ ДОШКОЛЬНИКИ ИНОЯЗЫЧНОЕ ОБРАЗОВАНИЕ ПРИРОДО-ДЕЯТЕЛЬНОСТНЫЙ ПОДХОД ОБЩЕДИДАКТИЧЕСКИЕ ПРИНЦИПЫ МЕТОДИЧЕСКИЕ ПРИНЦИПЫ УЧЕБНО-МЕТОДИЧЕСКИЕ КОМПЛЕКСЫ ФЕДЕРАЛЬНЫЕ ГОСУДАРСТВЕННЫЕ ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫЕ СТАНДАРТЫ ФГОС АНГЛИЙСКИЙ ЯЗЫК ПРИРОДА НАЧАЛЬНОЕ ОБУЧЕНИЕ АНГЛИЙСКОМУ ЯЗЫКУ ДОШКОЛЬНЫЕ ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫЕ УЧРЕЖДЕНИЯ PRESCHOOLERS FOREIGN LANGUAGE EDUCATION NATURE-ACTIVITY APPROACH GENERAL TEACHING PRINCIPLES METHODOLOGICAL PRINCIPLES EDUCATIONAL COMPLEXES METHODICAL COMPLEXES FEDERAL STATE EDUCATIONAL STANDARDS FOREIGN LANGUAGES BASIC FOREIGN LANGUAGE TRAINING PRESCHOOL EDUCATIONAL INSTITUTIONS |
URI: | http://elar.uspu.ru/handle/uspu/11739 |
DOI: | 10.26170/po19-04-06 |
Origin: | Педагогическое образование в России. 2019. № 4 |
Appears in Collections: | Педагогическое образование в России |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
povr-2019-04-06.pdf | 721,5 kB | Adobe PDF | View/Open |
Show full item record
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.