Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.uspu.ru/handle/uspu/11739
Title: Природосообразное обучение иностранному языку детей старшего дошкольного возраста в контексте требований ФГОС ДО
Other Titles: The principles of nature-aligned foreign language teaching of preschoolers
Authors: Копылова, Е. В.
Kopylova, E. V.
Issue Date: 2019
Publisher: Уральский государственный педагогический университет
Citation: Копылова Е. В. Природосообразное обучение иностранному языку детей старшего дошкольного возраста в контексте требований ФГОС ДО / Е. В. Копылова // Педагогическое образование в России. — 2019. — № 4. — С. 50-57.
Abstract: The article deals with the specific features of implementation of the nature-aligned foreign language teaching in the context of the Federal State Educational Standards of the preschool education.
В статье рассматриваются особенности реализации природосообразного обучения иностранному языку дошкольников в контексте ФГОС ДО.
Keywords: ОБРАЗОВАНИЕ. ПЕДАГОГИКА
ДОШКОЛЬНАЯ ПЕДАГОГИКА
ТЕОРИЯ И МЕТОДИКА ОБУЧЕНИЯ
СТАРШИЕ ДОШКОЛЬНИКИ
ИНОЯЗЫЧНОЕ ОБРАЗОВАНИЕ
ПРИРОДО-ДЕЯТЕЛЬНОСТНЫЙ ПОДХОД
ОБЩЕДИДАКТИЧЕСКИЕ ПРИНЦИПЫ
МЕТОДИЧЕСКИЕ ПРИНЦИПЫ
УЧЕБНО-МЕТОДИЧЕСКИЕ КОМПЛЕКСЫ
ФЕДЕРАЛЬНЫЕ ГОСУДАРСТВЕННЫЕ ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫЕ СТАНДАРТЫ
ФГОС
АНГЛИЙСКИЙ ЯЗЫК
ПРИРОДА
НАЧАЛЬНОЕ ОБУЧЕНИЕ АНГЛИЙСКОМУ ЯЗЫКУ
ДОШКОЛЬНЫЕ ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫЕ УЧРЕЖДЕНИЯ
PRESCHOOLERS
FOREIGN LANGUAGE EDUCATION
NATURE-ACTIVITY APPROACH
GENERAL TEACHING PRINCIPLES
METHODOLOGICAL PRINCIPLES
EDUCATIONAL COMPLEXES
METHODICAL COMPLEXES
FEDERAL STATE EDUCATIONAL STANDARDS
FOREIGN LANGUAGES
BASIC FOREIGN LANGUAGE TRAINING
PRESCHOOL EDUCATIONAL INSTITUTIONS
URI: http://elar.uspu.ru/handle/uspu/11739
DOI: 10.26170/po19-04-06
Origin: Педагогическое образование в России. 2019. № 4
Appears in Collections:Педагогическое образование в России

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
povr-2019-04-06.pdf721,5 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record




Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.