Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.uspu.ru/handle/uspu/12776
Title: Особенности структуры интеллекта младших школьников, обучаемых посредством гаджетов
Other Titles: Features of the intelligence structure of primary schoolchildrent rainedby means of gadgets
Authors: Водяха, С. А.
Водяха, Ю. Е.
Минюрова, С. А.
Vodyakha, S. A.
Vodyakha, Y. E.
Minyurova, S. A.
Issue Date: 2019
Publisher: Уральский государственный педагогический университет
Citation: Водяха С. А. Особенности структуры интеллекта младших школьников, обучаемых посредством гаджетов / С. А. Водяха, Ю. Е. Водяха, С. А. Минюрова // Педагогическое образование в России. — 2019. — № 7. — С. 133-140.
Abstract: This article discusses the main theoretical aspects of the problem of the functioning of the cognitive sphere of younger schoolchildren who are trained through gadgets.
В данной статье рассматриваются основные теоретические аспекты проблемы функционирования когнитивной сферы младших школьников, которые обучаются посредством гаджетов.
Keywords: ОБРАЗОВАНИЕ. ПЕДАГОГИКА
ОБЩЕОБРАЗОВАТЕЛЬНАЯ ШКОЛА
ТЕОРИЯ И МЕТОДИКА ОБУЧЕНИЯ
КОГНИТИВНАЯ СФЕРА
МЛАДШИЕ ШКОЛЬНИКИ
НАЧАЛЬНАЯ ШКОЛА
СТРУКТУРА ИНТЕЛЛЕКТА
ИНТЕЛЛЕКТ
ИНТЕЛЛЕКТУАЛЬНОЕ РАЗВИТИЕ
СРЕДСТВА ОБУЧЕНИЕ
ГАДЖЕТЫ
ПСИХОЛОГИЯ ОБУЧЕНИЯ
COGNITIVE SPHERE
PRIMARY SCHOOLCHILDREN
STRUCTURE OF INTELLIGENCE
INTELLIGENCE
INTELLECTUAL DEVELOPMENT
MEANS OF EDUCATION
GADGETS
URI: http://elar.uspu.ru/handle/uspu/12776
DOI: 10.26170/po19-07-18
Origin: Педагогическое образование в России. 2019. № 7
Appears in Collections:Педагогическое образование в России

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
povr-2019-07-18.pdf746,67 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record




Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.