Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.uspu.ru/handle/uspu/12776
Title: | Особенности структуры интеллекта младших школьников, обучаемых посредством гаджетов |
Other Titles: | Features of the intelligence structure of primary schoolchildrent rainedby means of gadgets |
Authors: | Водяха, С. А. Водяха, Ю. Е. Минюрова, С. А. Vodyakha, S. A. Vodyakha, Y. E. Minyurova, S. A. |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | Уральский государственный педагогический университет |
Citation: | Водяха С. А. Особенности структуры интеллекта младших школьников, обучаемых посредством гаджетов / С. А. Водяха, Ю. Е. Водяха, С. А. Минюрова // Педагогическое образование в России. — 2019. — № 7. — С. 133-140. |
Abstract: | This article discusses the main theoretical aspects of the problem of the functioning of the cognitive sphere of younger schoolchildren who are trained through gadgets. В данной статье рассматриваются основные теоретические аспекты проблемы функционирования когнитивной сферы младших школьников, которые обучаются посредством гаджетов. |
Keywords: | ОБРАЗОВАНИЕ. ПЕДАГОГИКА ОБЩЕОБРАЗОВАТЕЛЬНАЯ ШКОЛА ТЕОРИЯ И МЕТОДИКА ОБУЧЕНИЯ КОГНИТИВНАЯ СФЕРА МЛАДШИЕ ШКОЛЬНИКИ НАЧАЛЬНАЯ ШКОЛА СТРУКТУРА ИНТЕЛЛЕКТА ИНТЕЛЛЕКТ ИНТЕЛЛЕКТУАЛЬНОЕ РАЗВИТИЕ СРЕДСТВА ОБУЧЕНИЕ ГАДЖЕТЫ ПСИХОЛОГИЯ ОБУЧЕНИЯ COGNITIVE SPHERE PRIMARY SCHOOLCHILDREN STRUCTURE OF INTELLIGENCE INTELLIGENCE INTELLECTUAL DEVELOPMENT MEANS OF EDUCATION GADGETS |
URI: | http://elar.uspu.ru/handle/uspu/12776 |
DOI: | 10.26170/po19-07-18 |
Origin: | Педагогическое образование в России. 2019. № 7 |
Appears in Collections: | Педагогическое образование в России |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
povr-2019-07-18.pdf | 746,67 kB | Adobe PDF | View/Open |
Show full item record
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.