Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.uspu.ru/handle/uspu/12807
Title: Эмоциональная тональность как значимый субъективный параметр учебного текста при овладении русским языком как иностранным
Other Titles: Emotional Tonality as a Valuable Subjective Parameter of Study Text for Russian as Foreign Language Learners
Authors: Колмогорова, А. В.
Kolmogorova, A V.
Issue Date: 2019
Publisher: Уральский государственный педагогический университет
Citation: Колмогорова А. В. Эмоциональная тональность как значимый субъективный параметр учебного текста при овладении русским языком как иностранным / А. В. Колмогорова // Филологический класс. — 2019. — № 3 (57). — С. 95-101.
Abstract: Current paper addresses the results of the experiment conducted with Chinese students learn­ing Russian as a foreign language (RFL).
В статье рассматриваются результаты эксперимента, проведенного с китайскими студентами, изучающими русский язык как иностранный.
Keywords: ОБРАЗОВАНИЕ. ПЕДАГОГИКА
ВЫСШЕЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ ОБРАЗОВАНИЕ
МЕТОДИКА ПРЕПОДАВАНИЯ УЧЕБНЫХ ПРЕДМЕТОВ
РУССКИЙ ЯЗЫК
РУССКИЙ ЯЗЫК КАК ИНОСТРАННЫЙ
МЕТОДИКА ПРЕПОДАВАНИЯ РУССКОГО ЯЗЫКА
МЕТОДИКА РУССКОГО ЯЗЫКА В ВУЗЕ
ЭМОЦИОНАЛЬНАЯ ТОНАЛЬНОСТЬ ТЕКСТА
УЧЕБНЫЕ ТЕКСТЫ
РУССКАЯ ПУНКТУАЦИЯ
КИТАЙСКИЕ СТУДЕНТЫ
УЧЕБНЫЕ МАТЕРИАЛЫ
СЕНТИМЕНТ-АНАЛИЗ
ЭКСПЕРИМЕНТАЛЬНЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ
РЕЗУЛЬТАТЫ ЭКСПЕРИМЕНТОВ
EMOTIONAL TONALITY
SENTIMENT ANALYSIS
STUDY TEXTS
RUSSIAN AS A FOREIGN LANGUAGE
RUSSIAN LANGUAGE
METHODS OF TEACHING THE RUSSIAN LANGUAGE
RUSSIAN PUNCTUATION
CHINESE STUDENT
METHODOLOGY OF THE RUSSIAN LANGUAGE IN HIGH SCHOOL
URI: http://elar.uspu.ru/handle/uspu/12807
DOI: 10.26170/FK19-03-13
WoS: 000489097900013
Origin: Филологический класс. 2019. № 3 (57)
Appears in Collections:Филологический класс

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
fkls-2019-03-13.pdf217,84 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record




Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.