Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.uspu.ru/handle/uspu/12807
Title: | Эмоциональная тональность как значимый субъективный параметр учебного текста при овладении русским языком как иностранным |
Other Titles: | Emotional Tonality as a Valuable Subjective Parameter of Study Text for Russian as Foreign Language Learners |
Authors: | Колмогорова, А. В. Kolmogorova, A V. |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | Уральский государственный педагогический университет |
Citation: | Колмогорова А. В. Эмоциональная тональность как значимый субъективный параметр учебного текста при овладении русским языком как иностранным / А. В. Колмогорова // Филологический класс. — 2019. — № 3 (57). — С. 95-101. |
Abstract: | Current paper addresses the results of the experiment conducted with Chinese students learning Russian as a foreign language (RFL). В статье рассматриваются результаты эксперимента, проведенного с китайскими студентами, изучающими русский язык как иностранный. |
Keywords: | ОБРАЗОВАНИЕ. ПЕДАГОГИКА ВЫСШЕЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ ОБРАЗОВАНИЕ МЕТОДИКА ПРЕПОДАВАНИЯ УЧЕБНЫХ ПРЕДМЕТОВ РУССКИЙ ЯЗЫК РУССКИЙ ЯЗЫК КАК ИНОСТРАННЫЙ МЕТОДИКА ПРЕПОДАВАНИЯ РУССКОГО ЯЗЫКА МЕТОДИКА РУССКОГО ЯЗЫКА В ВУЗЕ ЭМОЦИОНАЛЬНАЯ ТОНАЛЬНОСТЬ ТЕКСТА УЧЕБНЫЕ ТЕКСТЫ РУССКАЯ ПУНКТУАЦИЯ КИТАЙСКИЕ СТУДЕНТЫ УЧЕБНЫЕ МАТЕРИАЛЫ СЕНТИМЕНТ-АНАЛИЗ ЭКСПЕРИМЕНТАЛЬНЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ РЕЗУЛЬТАТЫ ЭКСПЕРИМЕНТОВ EMOTIONAL TONALITY SENTIMENT ANALYSIS STUDY TEXTS RUSSIAN AS A FOREIGN LANGUAGE RUSSIAN LANGUAGE METHODS OF TEACHING THE RUSSIAN LANGUAGE RUSSIAN PUNCTUATION CHINESE STUDENT METHODOLOGY OF THE RUSSIAN LANGUAGE IN HIGH SCHOOL |
URI: | http://elar.uspu.ru/handle/uspu/12807 |
DOI: | 10.26170/FK19-03-13 |
WoS: | 000489097900013 |
Origin: | Филологический класс. 2019. № 3 (57) |
Appears in Collections: | Филологический класс |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
fkls-2019-03-13.pdf | 217,84 kB | Adobe PDF | View/Open |
Show full item record
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.