Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.uspu.ru/handle/uspu/14237
Title: | Наполнение матрицы "современной" парадигмы для выделения значимых методов обучения при подготовке педагогических кадров |
Other Titles: | Filling the matrix of “modern” paradigm for allocation significant teaching methods in preparing pedagogical personnel |
Authors: | Семенова, И. Н. Слепухин, А. В. Эрентраут, Е. Н. Semenova, I. N. Slepukhin, A. V. Erenraut, E. N. |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | Уральский государственный педагогический университет |
Citation: | Семенова И. Н. Наполнение матрицы "современной" парадигмы для выделения значимых методов обучения при подготовке педагогических кадров / И. Н. Семенова, А. В. Слепухин, Е. Н. Эрентраут // Педагогическое образование в России. — 2019. — № 9. — С. 122-128. |
Abstract: | Theoretical modeling, generalization, and disciplinary specification of the results made it possible to construct a lattice of the matrix of teaching methods for teacher education and to highlight significant teaching methods in the preparation of modern teachers. Теоретическое моделирование, обобщение и дисциплинарная спецификация результатов позволили построить решетку матрицы методов обучения для педагогического образования и выделить значимые методы обучения при подготовке современных педагогов. |
Keywords: | ОБРАЗОВАНИЕ. ПЕДАГОГИКА ВЫСШЕЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ ОБРАЗОВАНИЕ ИНФОРМАЦИОННО-КОММУНИКАЦИОННОЕ ПРОСТРАНСТВО ДИДАКТИЧЕСКАЯ СРЕДА МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ РЕШЕТКА МАТРИЦЫ ПАРАДИГМЫ ДУХОВНО-НРАВСТВЕННАЯ СФЕРА ТЕХНИЧЕСКАЯ СФЕРА ПЕДАГОГИЧЕСКАЯ СФЕРА ПОДГОТОВКА ПЕДАГОГИЧЕСКИХ КАДРОВ ПЕДАГОГИЧЕСКИЕ КАДРЫ INFORMATION AND COMMUNICATION SPACE DIDACTIC ENVIRONMENT TEACHING METHODS PARADIGM MATRIX LATTICE SPIRITUAL AND MORAL SPHERE TECHNICAL FIELD PEDAGOGICAL SPHERE TEACHER TRAINING TEACHING STAFF |
URI: | http://elar.uspu.ru/handle/uspu/14237 |
DOI: | 10.26170/po19-09-16 |
Origin: | Педагогическое образование в России. 2019. № 9 |
Appears in Collections: | Педагогическое образование в России |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
povr-2019-09-16.pdf | 711,79 kB | Adobe PDF | View/Open |
Show full item record
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.