Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.uspu.ru/handle/uspu/14237
Title: Наполнение матрицы "современной" парадигмы для выделения значимых методов обучения при подготовке педагогических кадров
Other Titles: Filling the matrix of “modern” paradigm for allocation significant teaching methods in preparing pedagogical personnel
Authors: Семенова, И. Н.
Слепухин, А. В.
Эрентраут, Е. Н.
Semenova, I. N.
Slepukhin, A. V.
Erenraut, E. N.
Issue Date: 2019
Publisher: Уральский государственный педагогический университет
Citation: Семенова И. Н. Наполнение матрицы "современной" парадигмы для выделения значимых методов обучения при подготовке педагогических кадров / И. Н. Семенова, А. В. Слепухин, Е. Н. Эрентраут // Педагогическое образование в России. — 2019. — № 9. — С. 122-128.
Abstract: Theoretical modeling, generalization, and disciplinary specification of the results made it possible to construct a lattice of the matrix of teaching methods for teacher education and to highlight significant teaching methods in the preparation of modern teachers.
Теоретическое моделирование, обобщение и дисциплинарная спецификация результатов позволили построить решетку матрицы методов обучения для педагогического образования и выделить значимые методы обучения при подготовке современных педагогов.
Keywords: ОБРАЗОВАНИЕ. ПЕДАГОГИКА
ВЫСШЕЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ ОБРАЗОВАНИЕ
ИНФОРМАЦИОННО-КОММУНИКАЦИОННОЕ ПРОСТРАНСТВО
ДИДАКТИЧЕСКАЯ СРЕДА
МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
РЕШЕТКА МАТРИЦЫ ПАРАДИГМЫ
ДУХОВНО-НРАВСТВЕННАЯ СФЕРА
ТЕХНИЧЕСКАЯ СФЕРА
ПЕДАГОГИЧЕСКАЯ СФЕРА
ПОДГОТОВКА ПЕДАГОГИЧЕСКИХ КАДРОВ
ПЕДАГОГИЧЕСКИЕ КАДРЫ
INFORMATION AND COMMUNICATION SPACE
DIDACTIC ENVIRONMENT
TEACHING METHODS
PARADIGM MATRIX LATTICE
SPIRITUAL AND MORAL SPHERE
TECHNICAL FIELD
PEDAGOGICAL SPHERE
TEACHER TRAINING
TEACHING STAFF
URI: http://elar.uspu.ru/handle/uspu/14237
DOI: 10.26170/po19-09-16
Origin: Педагогическое образование в России. 2019. № 9
Appears in Collections:Педагогическое образование в России

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
povr-2019-09-16.pdf711,79 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record




Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.