Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.uspu.ru/handle/uspu/14252
Title: | Теоретико-методологическое обоснование условий развития детской одаренности |
Other Titles: | Theoretical and methodological justification conditions of development of children's giftedness |
Authors: | Забоева, М. А. Zaboeva, M. A. |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | Уральский государственный педагогический университет |
Citation: | Забоева М. А. Теоретико-методологическое обоснование условий развития детской одаренности / М. А. Забоева // Педагогическое образование в России. — 2019. — № 9. — С. 46-51. |
Abstract: | The article presents the author's understanding of the theoretical and methodological foundations of the problem of the development of giftedness in preschool children. В статье представлено авторское осмысление теоретико-методологических основ проблемы развития одаренности у детей дошкольного возраста. |
Keywords: | ОБРАЗОВАНИЕ. ПЕДАГОГИКА ДОШКОЛЬНАЯ ПЕДАГОГИКА ОДАРЕННОСТЬ ОДАРЕННЫЕ ДЕТИ РАЗВИТИЕ ОДАРЕННОСТИ ДОШКОЛЬНИКИ МЕТОДОЛОГИЧЕСКИЙ ПОДХОД ИНДИВИДУАЛЬНЫЕ ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫЕ МАРШРУТЫ GIFTEDNESS GIFTED CHILDREN DEVELOPMENT OF GIFTEDNESS PRESCHOOLERS METHODOLOGICAL APPROACH INDIVIDUAL EDUCATIONAL ROUTES |
URI: | http://elar.uspu.ru/handle/uspu/14252 |
DOI: | 10.26170/po19-09-06 |
Origin: | Педагогическое образование в России. 2019. № 9 |
Appears in Collections: | Педагогическое образование в России |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
povr-2019-09-06.pdf | 582,24 kB | Adobe PDF | View/Open |
Show full item record
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.