Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.uspu.ru/handle/uspu/14257
Title: Организация методической помощи педагогам в просвещении родителей детей раннего возраста: из опыта прошлого
Other Titles: Organization of methodological assistance to teachers in educating parents of young children: from the experience of the past
Authors: Овечкина, Н. М.
Ovechkina, N. M.
Issue Date: 2020
Publisher: Уральский государственный педагогический университет
Citation: Овечкина Н. М. Организация методической помощи педагогам в просвещении родителей детей раннего возраста: из опыта прошлого / Н. М. Овечкина // Педагогическое образование в России. — 2020. — № 1. — С. 80-86.
Abstract: The article presents the period of creation of a new type of preschool institution in Russia - a nursery-garden and the problems of training teachers to work with young children and their parents that arose in this regard.
В статье рассматривается период создания в России нового типа дошкольного учреждения - яслей-сада и возникших в связи с этим проблем подготовки педагогических кадров для работы с детьми раннего возраста и их родителями.
Keywords: ОБРАЗОВАНИЕ. ПЕДАГОГИКА — РОССИЯ
ДОШКОЛЬНАЯ ПЕДАГОГИКА
РАННИЙ ВОЗРАСТ
МЛАДШИЕ ДОШКОЛЬНИКИ
ДОШКОЛЬНЫЕ ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫЕ ОРГАНИЗАЦИИ
ДЕТСКИЕ ЯСЛИ
МЕТОДИЧЕСКАЯ ПОМОЩЬ
МЕТОДИСТЫ
МЕТОДИЧЕСКАЯ РАБОТА
ВОСПИТАТЕЛИ
ПЕДАГОГИЧЕСКОЕ ПРОСВЕЩЕНИЕ РОДИТЕЛЕЙ
РОДИТЕЛИ
МОЛОДЫЕ СЕМЬИ
РАБОТА С РОДИТЕЛЯМИ
EARLY AGE
YOUNGER PRESCHOOLERS
PRESCHOOL EDUCATIONAL ORGANIZATIONS
NURSERY
METHODOLOGICAL ASSISTANCE
METHODOLOGISTS
METHODICAL WORK
EDUCATORS
PEDAGOGICAL EDUCATION OF PARENTS
PEDAGOGICAL EDUCATION OF PARENTS
PARENTS
YOUNG FAMILIES
WORK WITH PARENTS
URI: http://elar.uspu.ru/handle/uspu/14257
DOI: 10.26170/po20-01-10
Origin: Педагогическое образование в России. 2020. № 1
Appears in Collections:Педагогическое образование в России

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
povr-2020-01-10.pdf591,7 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record




Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.