Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.uspu.ru/handle/uspu/14323
Title: | Применение модели совместного использования методов "перевернутого обучения" и кейс-стади |
Other Titles: | Application of the model of joint use of "flipped class" methods and case study |
Authors: | Деревянкина, О. М. Derevyankina, O. M. |
Issue Date: | 2020 |
Publisher: | Уральский государственный педагогический университет |
Citation: | Деревянкина О. М. Применение модели совместного использования методов "перевернутого обучения" и кейс-стади / О. М. Деревянкина // Педагогическое образование в России. — 2020. — № 4. — С. 83-91. |
Abstract: | The purpose of this study is to create and test in practice a model for the sharing of the teaching methods indicated above. Цель описываемого исследования - создать и апробировать на практике модель совместного использования методов обучения. |
Keywords: | ОБРАЗОВАНИЕ. ПЕДАГОГИКА ВЫСШЕЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ ОБРАЗОВАНИЕ ТЕОРИЯ И МЕТОДИКА ОБУЧЕНИЯ АКТИВНЫЕ МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ КЕЙС-СТАДИ КЕЙС-МЕТОДЫ ТЕМАТИЧЕСКИЕ МОДУЛИ ПЕДАГОГИЧЕСКИЕ ТЕХНОЛОГИИ МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ СТУДЕНТЫ ACTIVE TEACHING METHODS CASE STUDY PROBLEM-FIELD CASE PRACTICAL CASE THEMATIC MODULES PEDAGOGICAL TECHNOLOGIES TEACHING METHODS STUDENTS |
URI: | http://elar.uspu.ru/handle/uspu/14323 |
DOI: | 10.26170/po20-04-10 |
Origin: | Педагогическое образование в России. 2020. № 4 |
Appears in Collections: | Педагогическое образование в России |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
povr-2020-04-10.pdf | 1,1 MB | Adobe PDF | View/Open |
Show full item record
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.