Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.uspu.ru/handle/uspu/14344
Title: | Психолингвистический подход в методике преподавания РКИ для носителей китайского языка |
Other Titles: | Psycholinguistic approach in the methods of teaching russian as a foreign for chinese speakers |
Authors: | Ван-Чан-Жоу, А. А. Руженцева, Н. Б. Van-Chan-Zhou, A. A. Ruzentseva, N. B. |
Issue Date: | 2020 |
Publisher: | Уральский государственный педагогический университет |
Citation: | Ван-Чан-Жоу А. А. Психолингвистический подход в методике преподавания РКИ для носителей китайского языка / А. А. Ван-Чан-Жоу, Н. Б. Руженцева // Педагогическое образование в России. — 2020. — № 4. — С. 75-82. |
Abstract: | The article is about RFL teaching features in Chinese native speakers auditory and intended for RFL's teacher, aspirants and students than studying in this specialty. Данная статья посвящена особенностям преподавания РКИ в китайской аудитории и предназначена для преподавателей РКИ, аспирантов и студентов, обучающихся по данной специальности. |
Keywords: | ОБРАЗОВАНИЕ. ПЕДАГОГИКА ВЫСШЕЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ ОБРАЗОВАНИЕ МЕТОДИКА ПРЕПОДАВАНИЯ УЧЕБНЫХ ПРЕДМЕТОВ ПСИХОЛИНГВИСТИКА ПСИХОЛИНГВИСТИЧЕСКИЙ ПОДХОД РУССКИЙ ЯЗЫК КАК ИНОСТРАННЫЙ МЕТОДИКА ПРЕПОДАВАНИЯ РУССКОГО ЯЗЫКА МЕТОДИКА РУССКОГО ЯЗЫКА В ВУЗЕ КИТАЙСКИЕ СТУДЕНТЫ РЕЧЕВОЙ ЭТИКЕТ СРЕДСТВА ОБУЧЕНИЯ МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ PSYCHOLINGUISTICS PSYCHOLINGUISTIC APPROACH RUSSIAN AS A FOREIGN LANGUAGE METHODS OF TEACHING THE RUSSIAN LANGUAGE METHODOLOGY OF THE RUSSIAN LANGUAGE AT THE UNIVERSITY CHINESE STUDENTS SPEECH ETIQUETTE LATERAL PROFILE MEANS OF EDUCATION TEACHING METHODS |
URI: | http://elar.uspu.ru/handle/uspu/14344 |
DOI: | 10.26170/po20-04-09 |
Origin: | Педагогическое образование в России. 2020. № 4 |
Appears in Collections: | Педагогическое образование в России |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
povr-2020-04-09.pdf | 850,24 kB | Adobe PDF | View/Open |
Show full item record
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.