Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.uspu.ru/handle/uspu/14520
Title: Типология трудностей овладения лексикой англоязычного дискурса сферы гражданской защиты
Other Titles: Typology of difficulties of mastering the vocabularyof English civil protection discourse
Authors: Ермолаева, М. В.
Ermolaeva, M. V.
Issue Date: 2020
Publisher: Уральский государственный педагогический университет
Citation: Ермолаева М. В. Типология трудностей овладения лексикой англоязычного дискурса сферы гражданской защиты / М. В. Ермолаева // Педагогическое образование в России. — 2020. — № 5. — С. 100-106.
Abstract: The purpose of this article is to describe the methodical typology of difficulties of mastering the vocabulary of English civil protection discourse.
Целью данной статьи выступает обоснование методической типологии трудностей овладения лексикой англоязычного дискурса сферы гражданской защиты.
Keywords: ОБРАЗОВАНИЕ. ПЕДАГОГИКА
ВЫСШЕЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ ОБРАЗОВАНИЕ
МЕТОДИКА ПРЕПОДАВАНИЯ УЧЕБНЫХ ПРЕДМЕТОВ
МЕТОДИКА ПРЕПОДАВАНИЯ АНГЛИЙСКОГО ЯЗЫКА
АНГЛИЙСКИЙ ЯЗЫК
АНГЛОЯЗЫЧНЫЙ ДИСКУРС
ТРУДНОСТИ ОВЛАДЕНИЯ ЛЕКСИКОЙ
ЛЕКСИКОЛОГИЯ АНГЛИЙСКОГО ЯЗЫКА
МЕТОДИЧЕСКОЕ ОБЕСПЕЧЕНИЕ
УЧЕБНАЯ САМОСТОЯТЕЛЬНОСТЬ
ТРУДНОСТИ ОБУЧЕНИЯ
ENGLISH
ENGLISH CIVIL PROTECTION DISCOURSE
DIFFICULTIES OF MASTERING THE VOCABULARY
STRATEGIES FOR WORKING WITH VOCABULARY
METHODICAL SUPPORT
STUDENTS' INDEPENDENCE IN LEARNING FOREIGN VOCABULARY
URI: http://elar.uspu.ru/handle/uspu/14520
DOI: 10.26170/po20-05-11
Origin: Педагогическое образование в России. 2020. № 5
Appears in Collections:Педагогическое образование в России

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
povr-2020-05-11.pdf514,85 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record




Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.