Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.uspu.ru/handle/uspu/16236
Title: | Нейротехнологии в профессиональном образовании: рефлексия их возможностей |
Other Titles: | Neurotechnologies in Professional Education: Reflection of Their Possibilities |
Authors: | Зеер, Э. Ф. Сыченко, Ю. А. Журавлева, Е. В. Zeer, E. F. Sychenko, Y. A. Zhuravleva, E. V. |
Issue Date: | 2021 |
Publisher: | Уральский государственный педагогический университет |
Citation: | Зеер Э. Ф. Нейротехнологии в профессиональном образовании: рефлексия их возможностей / Э. Ф. Зеер, Ю. А. Сыченко, Е. В. Журавлева // Педагогическое образование в России. — 2021. — № 3. — С. 8-15. |
Abstract: | Цель статьи - проанализировать возможности применения нейротехнологий в профессиональном образовании, представить организационную форму их реализации в виде виртуальных мастерских. The purpose of the article is to analyze the possibilities of using neurotechnologies in vocational education, to present the virtual workshops as the organizational form of their implementation. |
Keywords: | ОБРАЗОВАНИЕ. ПЕДАГОГИКА ВЫСШЕЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ ОБРАЗОВАНИЕ ТЕОРИЯ И МЕТОДИКА ОБУЧЕНИЯ ВЫСШИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ СТУДЕНТЫ НЕЙРОТЕХНОЛОГИИ НЕЙРОПСИХОЛОГИЯ МОДЕЛИ КОМПЕТЕНЦИЙ ПРОФЕССИОНАЛЬНЫЕ КОМПЕТЕНЦИИ ВИРТУАЛЬНАЯ РЕАЛЬНОСТЬ ВИРТУАЛЬНЫЕ МАСТЕРСКИЕ ИНФОРМАЦИОННЫЕ ТЕХНОЛОГИИ ИНТЕРНЕТ ИНТЕРНЕТ-ТЕХНОЛОГИИ ИНТЕРНЕТ-РЕСУРСЫ ПОДГОТОВКА КАДРОВ РЕФЛЕКСИЯ NEUROTECHNOLOGY NEUROPSYCHOLOGY COMPETENCY MODELS PROFESSIONAL COMPETENCE VIRTUAL REALITY VIRTUAL WORKSHOPS INFORMATION TECHNOLOGY PERSONNEL TRAINING REFLECTION |
URI: | http://elar.uspu.ru/handle/uspu/16236 |
DOI: | 10.26170/2079-8717_2021_03_01 |
Origin: | Педагогическое образование в России. 2021. № 3 |
Appears in Collections: | Педагогическое образование в России |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
povr-2021-03-01.pdf | 582,76 kB | Adobe PDF | View/Open |
Show full item record
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.