Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.uspu.ru/handle/uspu/16256
Title: Методы единства веры и сомнения, критики и самокритики и убеждения как средства развития креативности педагогов и студентов
Other Titles: Methods of Unity of Faith and Doubt, Criticism and Self-criticism and Belief as a Means of Developing the Creativity of Teachers and Students
Authors: Байлук, В. В.
Bayluk, V. V.
Issue Date: 2021
Publisher: Уральский государственный педагогический университет
Citation: Байлук В. В. Методы единства веры и сомнения, критики и самокритики и убеждения как средства развития креативности педагогов и студентов / В. В. Байлук // Педагогическое образование в России. — 2021. — № 3. — С. 50-65.
Abstract: В статье впервые в педагогической литературе методы единства веры и сомнения, критики и самокритики и убеждения исследуются в их взаимосвязи и рассматриваются как средства самоопределения личности и развития ее креативности.
In the article, for the first time in the pedagogical literature, the methods of the unity of faith and doubt, criticism and self-criticism and belief are investigated in their interconnection and are considered as a means of self-determination of a person and the development of his creativity.
Keywords: ПСИХОЛОГИЯ
ПЕДАГОГИЧЕСКАЯ ПСИХОЛОГИЯ ВЗРОСЛЫХ
ВЕРА
СОМНЕНИЕ
САМОКРИТИКА
УБЕЖДЕНИЯ
ТВОРЧЕСКАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ
КРЕАТИВНОСТЬ
САМООПРЕДЕЛЕНИЕ ЛИЧНОСТИ
ПЕДАГОГИ
СТУДЕНТЫ
ПЕДАГОГИЧЕСКАЯ ПСИХОЛОГИЯ
МЕТОДЫ ВОСПИТАНИЯ
VERA
DOUBT
SELF-CRITICISM
BELIEFS
CREATIVE ACTIVITY
CREATIVITY
TEACHERS
STUDENTS
PEDAGOGICAL PSYCHOLOGY
URI: http://elar.uspu.ru/handle/uspu/16256
DOI: 10.26170/2079-8717_2021_03_06
Origin: Педагогическое образование в России. 2021. № 3
Appears in Collections:Педагогическое образование в России

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
povr-2021-03-06.pdf585 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record




Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.