Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.uspu.ru/handle/uspu/2660
Title: Аксиологические основы современной автомобильной рекламы: выбор мужчины и женщины
Other Titles: Basic axiological principles of modern automobile advertisement: the choice of men and women
Authors: Зуева, А. О.
Zueva, A. O.
Issue Date: 2013
Publisher: Уральский государственный педагогический университет
Citation: Зуева А. О. Аксиологические основы современной автомобильной рекламы: выбор мужчины и женщины / А. О. Зуева // Лингвокультурология. — Екатеринбург, 2013. — Вып. 7. — С. 39-48.
Abstract: The article deals with the description of basic values chosen by men and women when they buy a new car. The article presents the results of a sociological experiment which was conducted with the aim of finding out the correlation of axiological principles of modern automobile advertisement and preferencial values of men and women when they buy a new car.
В статье представлены основные ценности, которые мужчины и женщины предъявляют при выборе автомобиля. Описаны результаты социологического эксперимента, основная цель которого выявить соотношение аксиологических основ современной автомобильной рекламы и ценностных предпочтений мужчин и женщин при покупке личного автомобиля.
Keywords: AUTOMOBILE ADVERTISEMENT
SLOGANS
AXIOLOGICAL PRINCIPLES
CONSUMER VALUES
GENDER APPROACH
АВТОМОБИЛЬНАЯ РЕКЛАМА
СЛОГАНЫ
АКСИОЛОГИЧЕСКИЕ ОСНОВЫ
ЦЕННОСТИ ПОТРЕБИТЕЛЕЙ
ГЕНДЕРНЫЙ ПОДХОД
URI: http://elar.uspu.ru/handle/uspu/2660
Origin: Лингвокультурология. Вып. 7. — Екатеринбург, 2013.
Appears in Collections:Лингвокультурология

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
licu-2013-07-05.pdf324,56 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record




Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.