Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.uspu.ru/handle/uspu/2668
Title: Невербальные средства английской политической интернет-рекламы как фактор аттрактивности
Other Titles: Non-verbal means as a factor of attraction in English political Internet advertising
Authors: Морозова, О. Н.
Morozova, O. N.
Issue Date: 2013
Publisher: Уральский государственный педагогический университет
Citation: Морозова О. Н. Невербальные средства английской политической интернет-рекламы как фактор аттрактивности / О. Н. Морозова // Лингвокультурология. — Екатеринбург, 2013. — Вып. 7. — С. 126-134.
Abstract: The article discusses the importance of non-verbal means of communication as stimulators of recipients’ interest and intensification of effectiveness of information provided on the websites of the British politicians.
В статье рассматривается значимость невербальных средств коммуникации как стимуляров интереса реципиента и интенсификатов воздейственности представляемой на сайтах британских политиков информации.
Keywords: POLITICAL INTERNET/ON-LINE ADVERTISING
POLITICAL PERSONAL SITE
NON-LINGUISTIC MEANS
ATTRACTION
ПОЛИТИЧЕСКАЯ ИНТЕРНЕТ-РЕКЛАМА
ПОЛИТИЧЕСКИЙ ПЕРСОНАЛЬНЫЙ САЙТ, НЕВЕРБАЛЬНЫЕ СРЕДСТВА, АТТРАКТИВНОСТЬ
URI: http://elar.uspu.ru/handle/uspu/2668
Origin: Лингвокультурология. Вып. 7. — Екатеринбург, 2013.
Appears in Collections:Лингвокультурология

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
licu-2013-07-12.pdf198,52 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record




Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.