Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.uspu.ru/handle/uspu/2705
Title: Специфика метафоризации в современном рекламном дискурсе: визуальный компонент
Other Titles: Specific features of metaphorization in modern advertising discourse: visual component
Authors: Терских, М. В.
Павчун, М. Г.
Terskikh, M. V.
Pavchun, M. G.
Issue Date: 2014
Publisher: Уральский государственный педагогический университет
Citation: Терских М. В. Специфика метафоризации в современном рекламном дискурсе: визуальный компонент / М. В. Терских, М. Г. Павчун // Лингвокультурология. — Екатеринбург, 2014. — Вып. 8. — С. 164-167.
Abstract: The article analyzes the visual component of metaphorization in modern advertising. The authors study the process of creation of visual metaphor on the example of modern commercials.
В исследовании анализируется визуальный компонент метафоризации в современной рекламе. На примере современных рекламных роликов рассматривается процесс создания визуальной метафоры.
Keywords: METAPHORIZATION
MODERN ADVERTISING DISCOURSE
VISUAL COMPONENT
МЕТАФОРИЗАЦИЯ
СОВРЕМЕННЫЙ РЕКЛАМНЫЙ ДИСКУРС
ВИЗУАЛЬНЫЙ КОМПОНЕНТ
URI: http://elar.uspu.ru/handle/uspu/2705
Origin: Лингвокультурология. Вып. 8. — Екатеринбург, 2014.
Appears in Collections:Лингвокультурология

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
licu-2014-08-27.pdf152,01 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record




Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.