Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.uspu.ru/handle/uspu/2769
Title: Эргоним как источник культурно-эстетической информации (на материале названий российских рок-групп)
Other Titles: Names of groups and companies as a source of cultural aesthetic information (on the basis of the names of Russian rock groups)
Authors: Григорьева, Н. И.
Grigorieva, N. I.
Issue Date: 2007
Publisher: Уральский государственный педагогический университет
Citation: Григорьева Н. И. Эргоним как источник культурно-эстетической информации (на материале названий российских рок-групп) / Н. И. Григорьева // Лингвокультурология. — Екатеринбург, 2007. — Вып. 1. — С. 58-63.
Abstract: Ergonyms (names of groups and companies) in the sphere of rock culture are discussed. Several groups of ergonyms from this sphere are analyzed.
Рассматриваются эргонимы в сфере рок-культуры. Анализируется несколько групп эргонимов данной сферы.
Keywords: ERGONYM
NAME (ONYM)
SUBCULTURE
SUBJECT OF NOMINATION
OBJECT BASED NAMES
ЭРГОНИМ
ОНИМЫ
СУБКУЛЬТУРА
СУБЪЕКТ НОМИНАЦИИ
ОТОБЪЕКТНЫЕ НАЗВАНИЯ
URI: http://elar.uspu.ru/handle/uspu/2769
Origin: Лингвокультурология. Вып. 1. — Екатеринбург, 2007.
Appears in Collections:Лингвокультурология

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
licu-2007-01-05.pdf479,11 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record




Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.