Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.uspu.ru/handle/uspu/6745
Title: | К проблеме этичности использования иронии как педагогического приема |
Other Titles: | To the problem of the ethics of using irony in pedagogical speech |
Authors: | Земчихина, Л. С. |
Issue Date: | 2017 |
Publisher: | Уральский государственный педагогический университет |
Citation: | Земчихина Л. С. К проблеме этичности использования иронии как педагогического приема / Л. С. Земчихина // Филологический класс. — 2017. — № 3 (49). — С. 59-63. |
Abstract: | В статье исследуется этический аспект использования иронии в педагогической речи. |
Keywords: | ЯЗЫКОЗНАНИЕ СТИЛИСТИКА ПЕДАГОГИЧЕСКАЯ РЕЧЬ РЕЧЕВАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ ИРОНИЯ РЕЧЕВОЕ ПОВЕДЕНИЕ ЭТИКЕТНЫЕ РЕЧЕВЫЕ ЖАНРЫ УЧИТЕЛЯ ПРЕПОДАВАТЕЛИ ЭТИЧЕСКИЕ АСПЕКТЫ ПЕДАГОГИЧЕСКИЕ ПРИЕМЫ КУЛЬТУРА РЕЧИ ПЕДАГОГИЧЕСКАЯ РИТОРИКА |
URI: | http://elar.uspu.ru/handle/uspu/6745 |
DOI: | 10.26170/fk17-03-09 |
Origin: | Филологический класс. 2017. № 3 (49) |
Appears in Collections: | Филологический класс |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
fkls-2017-03-09.pdf | 688,27 kB | Adobe PDF | View/Open |
Show full item record
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.