Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.uspu.ru/handle/uspu/8623
Title: Текстовые деликты в рекламном дискурсе
Other Titles: Textual Delicts in Advertising Discourse
Authors: Букина, Т. Г.
Кутенева, Т. А.
Issue Date: 2018
Publisher: Уральский государственный педагогический университет
Citation: Букина Т. Г. Текстовые деликты в рекламном дискурсе / Т. Г. Букина, Т. А. Кутенева // Политическая лингвистика. — 2018. — № 2 (68). — С. 130-135.
Abstract: Статья посвящена анализу понятия "неэтичная реклама".
Keywords: ЯЗЫКОЗНАНИЕ
ЛИНГВИСТИКА ТЕКСТА
РОССИЯ
РЕКЛАМА
РЕКЛАМНЫЙ ДИСКУРС
ЯЗЫК РЕКЛАМЫ
РЕКЛАМНЫЕ ТЕКСТЫ
НЕЭТИЧНАЯ РЕКЛАМА
МОРАЛЬНЫЕ НОРМЫ
ЭТИЧЕСКИЕ НОРМЫ
ТЕКСТОВЫЕ ДЕЛИКТЫ
ЯЗЫКОВАЯ ИГРА
ЭТИКА РЕКЛАМЫ
РЕКЛАМНЫЕ СЛОГАНЫ
URI: http://elar.uspu.ru/handle/uspu/8623
DOI: 10.26170/pl18-02-17
Origin: Политическая лингвистика. 2018. № 2 (68)
Appears in Collections:Политическая лингвистика

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
plin-2018-02-17.pdf890,99 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record




Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.