Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.uspu.ru/handle/uspu/13856
Title: | Развитие системы взаимодействия "школа - семья" в условиях инклюзивного образования |
Other Titles: | Development of interaction within the school-family system under the conditions of inclusive education |
Authors: | Христолюбова, Л. В. Цыганкова, А. В. Khristolyubova, L. V. Tsygankova, A. V. |
Issue Date: | 2020 |
Publisher: | Уральский государственный педагогический университет |
Citation: | Христолюбова Л. В. Развитие системы взаимодействия "школа - семья" в условиях инклюзивного образования / Л. В. Христолюбова, А. В. Цыганкова // Специальное образование. — 2020. — № 2 (58). — С. 103-114. |
Abstract: | The article deals with the development of the system of interaction between the participants of the pedagogical process under the conditions of inclusive education: pedagogues, pupils, and parents. В статье рассматривается развитие системы взаимодействия участников педагогического процесса в условиях инклюзивного образования. |
Keywords: | ОБРАЗОВАНИЕ. ПЕДАГОГИКА ДЕФЕКТОЛОГИЯ. СПЕЦИАЛЬНЫЕ ШКОЛЫ СВЯЗЬ ШКОЛЫ С СЕМЬЕЙ И ОБЩЕСТВЕННОСТЬЮ ШКОЛЬНИКИ РОДИТЕЛИ ПЕДАГОГИ ОВЗ ОГРАНИЧЕННЫЕ ВОЗМОЖНОСТИ ЗДОРОВЬЯ ДЕТИ С ОГРАНИЧЕННЫМИ ВОЗМОЖНОСТЯМИ ЗДОРОВЬЯ ИНКЛЮЗИИ ИНКЛЮЗИВНОЕ ОБРАЗОВАНИЕ ИНКЛЮЗИВНАЯ ОБРАЗОВАТЕЛЬНАЯ СРЕДА ОСОБЫЕ ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫЕ ПОТРЕБНОСТИ СЕМЕЙНОЕ ВОСПИТАНИЕ ДЕТСКО-РОДИТЕЛЬСКИЕ ОТНОШЕНИЯ ПЕДАГОГИЧЕСКОЕ ВЗАИМОДЕЙСТВИЕ РАБОТА С РОДИТЕЛЯМИ ФОРМЫ РАБОТЫ ПЕДАГОГИЧЕСКОЕ СОТРУДНИЧЕСТВО ВЗАИМОДЕЙСТВИЕ СЕМЬИ И ШКОЛЫ INCLUSIVE EDUCATION PUPILS WITH DISABILITIES COMFORTABLE EDUCATION ENVIRONMENT COOPERATION INTERACTION BETWEEN PARTNERS |
URI: | http://elar.uspu.ru/handle/uspu/13856 |
DOI: | 10.26170/sp20-02-09 |
Origin: | Специальное образование. 2020. № 2 (58) |
Appears in Collections: | Специальное образование |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
speo-2020-02-09.pdf | 437,07 kB | Adobe PDF | View/Open |
Show full item record
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.