Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.uspu.ru/handle/uspu/14240
Title: Готовность будущего учителя к профессиональной деятельности и способ ее оценки
Other Titles: Readiness of the future teacher to professional activity and a way of its estimation
Authors: Миронова, Л. И.
Игошев, Б. М.
Шамало, Т. Н.
Mironova, L. I.
Igoshev, B. M.
Shamalo, T. N.
Issue Date: 2019
Publisher: Уральский государственный педагогический университет
Citation: Миронова Л. И. Готовность будущего учителя к профессиональной деятельности и способ ее оценки / Л. И. Миронова, Б. М. Игошев, Т. Н. Шамало // Педагогическое образование в России. — 2019. — № 9. — С. 142-149.
Abstract: Theoretical modeling, generalization, and disciplinary specification of the results made it possible to construct a lattice of the matrix of teaching methods for teacher education and to highlight significant teaching methods in the preparation of modern teachers.
Теоретическое моделирование, обобщение и дисциплинарная спецификация результатов позволили построить решетку матрицы методов обучения для педагогического образования и выделить значимые методы обучения при подготовке современных педагогов.
Keywords: ОБРАЗОВАНИЕ. ПЕДАГОГИКА
ВЫСШЕЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ ОБРАЗОВАНИЕ
ПЕДАГОГИЧЕСКОЕ ОБРАЗОВАНИЕ
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ
ПЕДАГОГИЧЕСКИЕ ВУЗЫ
СТУДЕНТЫ-ПЕДАГОГИ
ПОДГОТОВКА БУДУЩИХ УЧИТЕЛЕЙ
УЧИТЕЛЯ
МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
ПЕДАГОГИЧЕСКИЕ ТЕХНОЛОГИИ
ПОРТФОЛИО СТУДЕНТОВ
PROFESSIONAL ACTIVITY
PEDAGOGICAL UNIVERSITIES
TEACHER STUDENTS
TRAINING FOR FUTURE TEACHERS
TEACHERS
TYPES OF PROFESSIONAL ACTIVITY
PEDAGOGICAL TECHNOLOGIES
PORTFOLIO
URI: http://elar.uspu.ru/handle/uspu/14240
DOI: 10.26170/po19-09-19
Origin: Педагогическое образование в России. 2019. № 9
Appears in Collections:Педагогическое образование в России

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
povr-2019-09-19.pdf601,43 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record




Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.