Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.uspu.ru/handle/uspu/14240
Title: | Готовность будущего учителя к профессиональной деятельности и способ ее оценки |
Other Titles: | Readiness of the future teacher to professional activity and a way of its estimation |
Authors: | Миронова, Л. И. Игошев, Б. М. Шамало, Т. Н. Mironova, L. I. Igoshev, B. M. Shamalo, T. N. |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | Уральский государственный педагогический университет |
Citation: | Миронова Л. И. Готовность будущего учителя к профессиональной деятельности и способ ее оценки / Л. И. Миронова, Б. М. Игошев, Т. Н. Шамало // Педагогическое образование в России. — 2019. — № 9. — С. 142-149. |
Abstract: | Theoretical modeling, generalization, and disciplinary specification of the results made it possible to construct a lattice of the matrix of teaching methods for teacher education and to highlight significant teaching methods in the preparation of modern teachers. Теоретическое моделирование, обобщение и дисциплинарная спецификация результатов позволили построить решетку матрицы методов обучения для педагогического образования и выделить значимые методы обучения при подготовке современных педагогов. |
Keywords: | ОБРАЗОВАНИЕ. ПЕДАГОГИКА ВЫСШЕЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ ОБРАЗОВАНИЕ ПЕДАГОГИЧЕСКОЕ ОБРАЗОВАНИЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ ПЕДАГОГИЧЕСКИЕ ВУЗЫ СТУДЕНТЫ-ПЕДАГОГИ ПОДГОТОВКА БУДУЩИХ УЧИТЕЛЕЙ УЧИТЕЛЯ МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ ПЕДАГОГИЧЕСКИЕ ТЕХНОЛОГИИ ПОРТФОЛИО СТУДЕНТОВ PROFESSIONAL ACTIVITY PEDAGOGICAL UNIVERSITIES TEACHER STUDENTS TRAINING FOR FUTURE TEACHERS TEACHERS TYPES OF PROFESSIONAL ACTIVITY PEDAGOGICAL TECHNOLOGIES PORTFOLIO |
URI: | http://elar.uspu.ru/handle/uspu/14240 |
DOI: | 10.26170/po19-09-19 |
Origin: | Педагогическое образование в России. 2019. № 9 |
Appears in Collections: | Педагогическое образование в России |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
povr-2019-09-19.pdf | 601,43 kB | Adobe PDF | View/Open |
Show full item record
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.