Уральский государственный педагогический университет
Citation:
Нейрообразование и проблемы субъектности инклюзии / Н. М. Владимиров, И. Г. Доровских, П. В. Меньшиков, М. Р. Арпентьева // Специальное образование. — 2022. — № 1 (65). — С. 162-175.
Abstract:
В статье рассматриваются проблемы обеспечения и сохранения субъектности студентов и преподавателей в ситуации применения в инклюзивном образовании современных нейротехнологий. Modern inclusive education is actively developing, and specifically due to digital technologies and neurotechnologies. The purpose of this study is to analyze the problems of ensuring and preserving the subjectness of students and teachers in the situation of using modern neurotechnological developments (devices, programs, etc.) in inclusive education.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
На сайте используются файлы cookies и аналитические сервисы. Оставаясь на сайте, вы прнимаете условия использования файлов cookies и аналитических сервисов.The site uses cookies and analytical services. By staying on the site, you accept the terms of use of cookies and analytical services.